Problemen met en vragen over het nieuwe forum

Gestart door doomslu, 26 augustus 2012, 12:17:55 PM

doomslu

#15
@Jean: de links corrigeren in alle posts zou waarschijnlijk wel haalbaar zijn, aangezien ik over een tabel beschik met de oude en nieuwe nummers. Dat bekijken we dan wel even, ok?

'Volgende' en 'vorige pagina' is iets wat niet voorzien is in de standaard-configuratie. Een beetje vreemd...
Als je even Googled vind je wel een paar aanpassingen die kunnen uitgevoerd worden, doch op dit ogenblik ga ik me er niet aan wagen. Ik vind wel dat het er bij hoort, dus binnenkort...


Rust verdiend? Morgen wat schilderwerken uitvoeren...  ???
Mijn eerste week verlof zit er op en raad eens wat ik hoofdzakelijk gedaan heb?
Gelukkig heb ik veel met m'n PC op het terras gezeten, met af en toe een lekker glaasje er bij...  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

Chapeau dat het forum werkt en er terug is bedankt Admins  :D

Maar ....... ik zie het bos door de bomen niet meer  :-\ er is wat bijgekomen verdwenen. Het is niet echt mijn stijl. Ik zie ook dat  de forumeretitels (reiziger 1é klasse, stationschef,directeur NMBS........) verdwenen zijn en vervangen door engelse benamingen(wat toch wel wat taalvervuiling is) dat is jammer het was leuker als dit bleef ............
 

doomslu

Wat betreft de titels... daar wil ik eens samen met jullie over nadenken.
Wat denken jullie? Weg er mee? Terug zoals vroeger? Of... iets helemaal nieuws?

Zelf vind ik het niet zo belangrijk, doch het is enigszins leuk om te weten of iemand nieuw is niet? Toch?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

itchy

proficiat aan alle admins voor de noeste arbeid! ben blij dat het forum terug 'alive' is!
steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

dirkkerckhofs

Citaat van: doomslu op 26 augustus 2012, 19:13:54 PM
Wat betreft de titels... daar wil ik eens samen met jullie over nadenken.
Wat denken jullie? Weg er mee? Terug zoals vroeger? Of... iets helemaal nieuws?

Zelf vind ik het niet zo belangrijk, doch het is enigszins leuk om te weten of iemand nieuw is niet? Toch?
Terug zoals vroeger vond ik ook leuker en aan de benamingen van de titels kon je toch ongeveer uitmaken of iemand junior of senior was op het forum. En als ik het goed begrijp betekenen die gekleurde blokjes onder je titel toch ook zoiets? En je ziet het aantal posts van die persoon ...

conducteur

Zoals vroeger, maar misschien met een paar extra titels erbij? Medewerker Infrabel bv? Anders is iedereen directeur NMBS.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

Pas op, ze gaan de structuur van de spoorwegen aanpassen.  Die titels waren leuk, maar misschien toch enkele tussen Stationschef en Directeur.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

2012

Leuk dat alles terug is, de nieuwe lay out is ook goed  8)

doomslu

Pas ontdekt  :-[ ... als er naast een topic een oranje rechthoekje staat met 'Nieuw' er in, kan je dat klikken en dan kom je vanzelf bij de nieuwe reactie terecht.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ludwig

Beste Luc, het ziet er goed uit en werkt prachtig. ;)
Hartelijk dank voor het vele werk.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Martin Welberg

Goed werk Luc ...drinken we in Mechelen maar een pint op !!

doomslu

Citaat van: milocomarty op 26 augustus 2012, 21:19:27 PM
Goed werk Luc ...drinken we in Mechelen maar een pint op !!
We gaan veel drinken daar, blijkbaar.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Vertel al maar wat je lievelingsbieren zijn.
Dan kan iedereen enkele flesjes meebrengen. 
En dan drink je op je eigen ritme (ofwel in Mechelen of in Luxemburg).
Zorg wel dat je een grote koffer hebt  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

conducteur

Als we nieuwe forumleden willen aantrekken dan zul je best de registratiefunctie aanzetten. Met mijn ipod bij ongeluk op registreren geklikt en zag dat er iets niet ging.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

marc goovaerts

Net, met een gevoel van 'tzal weer niks zijn' de dagelijkse klick gemaakt.
HOERA ! Het forum werkt weer. Hoewel ik nu wel efkes hetzelfde gevoel krijg als toen ik het voor het eerst in mijn leven opende. Morgen eens rustig rondstruinen.
Maar alvast bedankt aan iedereen die het mogelijk gemaakt heeft.

Toch al een paar puntjes:

- Elk draadje, zelfs stokoude, krijgt bij mij het label 'nieuw'. Moet ik ze allemaal één voor één openklikken om een echt werkende 'nieuw' te krigen ?

- Vergeet aub niet om in de volgende MSM (stop the presses !) het nieuwe webadres te vermelden. Meteen weer een kans om het forum wat meer onder de aandacht van het grote/grotere publiek te brengen.

- Hieronder zie ik ineens een knopje 'bijlagen en andere opties'. Hoe werkt dit juist ?
Kunnen vanaf nu ook PDF's geplaatst worden.
Hoewel, 128 kb maximum is niet bepaald veel, zelfs niet voor fotookes.