Zeg maar Off-topic > Babbelhoek

niets zo vermoeiend als een hobby!

<< < (2/3) > >>

Klaas Zondervan:
citaat:Geplaatst door Havoc

Tegen de klok. Van de klok kan je altijd winnen.
Zet hem stil.[:)]

Steam.N:
[:D][:D][:D]

Havoc:
citaat:Ambtenaar zeker???? niemand verplicht jou toch om iets af te hebben tegen woensdag?

Geen ambtenaar, maar op het werk kunnen ze beter plannen dan ik [B)] Het moet natuurlijk niet af, maar als ik mezelf geen deadline geef dan raakt het nooit af. Daarnet nog eens een blik op de kalender gesmeten en het ziet er niet goed uit. Nog veel teveel te doen voor september.

Gisteren hebben ze mijn chassis voor de wagens afgelast in de avondles. Maar nu zijn ze wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet dus moet ik tegen volgende maandag 2 draaistellen afkrijgen. Nog 16 onderdelen ... ik zal maar beter wat ijzer gaan zagen ipv hier te typen.

ardjoena:
Zwijg er van . Ik ben ondertussen al 8 maand bezig aan mijne 2,5 duim. De werken lopen achter . Hopelijk kan ik binnen een maand de eerste testrit maken.De regulateur nog te maken en de leidingen en.. en.. en..Maar tegen september moet hij klaar zijn.
En als de directie het toelaat zullen we in Mechelen ne keer wat vetkolen stoken. Hopelijk gaan de rookmelders niet af [:)]
Dirk

Martin Welberg:
citaat:vrouwtje bovenop

[:D]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie