Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Kautenbach

merci weer,

vandaag weer verder aan deze baan gehobbied.. sommige deadlines komen inees rap in zicht , moet het hele station nog uitdetailleren, naamborden maken enzo, enfin, ik zie door de bomen het bos niet meer, dus de boel maar eens van de andere kant bekeken

ofwel, foto's genomen van achter het chateau, vanaf de "stationskant"










evan

Wat een sfeerbeelden... Ik krijg het er warm van.  Mooi resultaat Wim, die achtergronden sluiten er goed bij aan.

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Stop eens met foto's te plaatsen van het voorbeeld en zet eens een foto van je modelbaan.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Steam.N

Citaat van: modelbaanHO op 07 december 2013, 22:45:34 PM
Stop eens met foto's te plaatsen van het voorbeeld en zet eens een foto van je modelbaan.
;D ;D  ;D

Inderdaad prachtige beelden !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railrunner

Wim, prachtige opnames en mooi afgewerkt.  Vooral uw achtergronden trekken mijn aandacht.  Als ik even tijd heb en wanneer het zover is voor mijn achtergronden, blader ik nog eens even in dit draadje.

thor

Allemaal prachtig Wim, ben (onder andere) verbaasd over de achtergronden, waar komen die vandaan?
Ben zelf naarstig op zoek naar geschikte achtergronden, doch vindt men gading niet.
De jouwe anderzijds, zijn nou precies degene die ik zoek.

Ben erg benieuwd naar de rest van je baan!
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Kautenbach

merci, die achtergronden, ff terugbladeren, komen bij Jowi vandaan, deze is een reststuk die ik voor de tussendoorfoto's gebruik, en meet 30 bij 50 cm

Michiel

De 3de en 4de foto van de tuin met achtergrond zijn subliem! En de aansluiting van baan met achtergrond is perfect! Erg, erg mooi gemaakt.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Kautenbach

inmiddels bij t hotel (straatnaam: Rue de la Gare...) plantebakken aangebracht en dak een beurt gegeven, de kier jajaja, moet nog worden gedicht...

en Luxemburgse bierreclame op de gevel van de buurtkroeg geplakt, ook daar een paar bezoekers, zij is op de fiets, hij op de motor, kon dat toe nog, ach de tafel is (nog) leeg.. , wat Der Polizei die net passeert in de gloednieuwe kar ervan vindt, tja 8)






Michael

Wim prachtige plaatjes en de achtergrond maakt het af, schitterend. Ik verwacht op ontraxs ook bij jou lange wachttijden ;D ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

Super mooie compositie, Wim.
De hand van een kunstenaar is hier te herkennen.
Knap werk!

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Frank_N

Ja KUNSTENAAR!! Om U tegen te zeggen...En dan in 3D 8)
Trouwens die sepia's versterken nog het effect.
Groet van Frank

Kautenbach

nou nou, bedankt voor de complimenten, en de lol om te maken, daar doen we't voor he,

ondertussen is de sneeuw gearriveerd ;)



en ook de kerstman, hahah




ennuh, ook de 1e ronde borsten lopen rond, op t perron zien de heren het helemaal zitten ;D


Stieven76


Kautenbach

haha, en die suikersneeuw (Noch) licht best op, handig met die donkere dagen ;D 8)



laatste hoekjes vullen ook al verder op..