Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Clubs op Facebook

Gestart door modeltreinbart, 01 maart 2012, 17:43:11 PM

modeltreinbart

Nu stillaan meer op komende communitiesites als facebook, netlog en andere had ik bij mezelf de volgende vragen bedacht. Je mag gerust u gal uit spuwen en minder goede komentaren geven , maar ook de positieve kaart trekken, dit om de voor en tegen kantinging te kunnen bekijken uit het oog van modelspoorders per slot is het ook voor en door modelspoorders gemaakt.

Hoe denken jullie er over met modelspoorclubs met een facebook pagina ? En zijn er al clubs die dit hebben ter vervanging of aanvulling van hun eigen website?
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

ERVIN

MSM heeft reeds een plekje op FB hoor , kijk maar eens even.[;)]

Ik heb er geen problemen mee , de vooruitgang h

Binco

Mobov heeft ook reeds een pagina maar op Google+
Al zijn we wel van plan in de toekomst gewoon meer aandacht te schenken aan de website, die up-to-date te houden ipv zo'n sociale netwerkpagina.

Facebook, daar denk ik niet aan!

[:)][;)]

Steam.N

Ik ben tot nu toe eveneens nog niet naar facebook willen gaan.
Als we de huidige site kunnen opfrissen, ben ik al super tevreden.
Zelfs nu ben ik al dik tevreden !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

cyberbeast

Facebook dient eerder als een heel goede ondersteuning voor de website. Dat is bij ons toch het geval.
 

modeltreinbart

Ik kan kan het verkeerd voor hebben maar als een club nu een facebook pagina heeft kan deze toch steeds gemakkellijker van nieuwe verslagen en foto's voorzien worden dan een 'normale' website en ook voorzien worden van bijpassende commentaar, als ook het leiden tot aanwerving van nieuwe leden door leden van de vereniging die dan op hun beurt lid worden van de pagina en zo een intresse kweken. Of ben ik hier dan iets te goed gelovig in ?
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

renstimpie

Bart,

Facebook is een sociaal netwerk en dit kan je enkel bereiken als je een FB account hebt.   Hoeveel mensen bij ons in de club hebben een facebookaccount???   Ik kan ze op ??n hand tellen..  Je kent de mening binnen onze club...  

By the way..  de website is volop in bespreking.. en maken is gemakkelijk... zorgen voor vulling dat is een ander paar mouwen.   Schiet anders in uw pen en maak enkele verslagen zodoende kunnen we deze posten..

Greetz

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

argilla

om een of andere reden schakelt mijn facebook altijd over naar de voertaal Frans ook als ik de nederlandstalige login-page klik.[?][?]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Michiel

Heb je je operatingssysteem op je computer thuis staan op BE-FR? (taal- en keyboardkeuze kan je afzonderlijk instellen). Mogelijk is dat de oorzaak. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

argilla

mijn operating language staat op BE-NL.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Johnnytrein

Hier is dat ook zo, ik weet ook niet waarom dat zo is.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

patatje70

ga naar uw startpagina...account instellingen.... algemene account instellingen...taal (+bewerken) daar kun je de gewenste taal instellen

mvg Wim

argilla

citaat:
Geplaatst door patatje70

ga naar uw startpagina...account instellingen.... algemene account instellingen...taal (+bewerken) daar kun je de gewenste taal instellen

mvg Wim




Is zo gedaan bij het begin bij het opstartschijven van de laptop met Windows 7 ( BE-NL). Zodoende "kan" het niet daaraan liggen.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Ligt het niet aan de taalvoorkeur in jouw browser?
Welke browser gebruik je?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ratje

Heb dit ook al ondervonden, zowel bij explorer, safari, als fox.[V]
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor