klopt wim er wordt veel rond de pot gedraaid, natuurlijk heeft dat ook te maken met.....
- zins opbouw zet een komma of punt verkeerd en je hebt een andere zin
- de vele mogelijkheden
- het verkeerd formuleren van de vraag
als iemand vraagt hoe hij vb digitaal de sterkte van licht kan verminderen. is niet het andwoord andere led...zwakkere voltage of zo... maar gewoon ge doet dit met de decoder of dat...
en dan krijg je natuurlijk de eindeloze discusies, van dit is beter of dat is beter die je in veel draadjes kan terug vinden, waardoor de vrager met nog meer vragen zit dan antwoorden...
en wat je op ieder forum hebt is veel lezers en weinig schrijvers... waarvan de lezers meestal op antwoorden...schrijf alleen op wat me intreseert of weet niet genoeg van het onderwerp (met het eerste ben ik niet akkoord en dat laatste vind ik juist)
en als je goed oplet bij vragen zijn het meestal dezelfde die de moeite nemen om te antwoorden.
wat foto's betreft (die soms veel te groot zijn), iedereen deelt graag zijn ervaring en is fier op wat hij gepresteerd heeft (klein of groot) en hoort het graag, mss daarvoor het facebook systheem ...vind ik leuk/niet leuk...duim op/af
wat me zelf betreft probeer ik zo weinig mogelijk commentaar te geven over wat er mis is want dat schiet meestal in een verkeerd keelgat daarom zie ik alles door een roze bril, en zo komen we weer bij discusies die daar uit vloeien...
einde gezaag[}:)][}:)][

][

][

]