hallo

Gestart door pascalboy, 28 juni 2011, 20:03:16 PM

pascalboy

hallo,
Ik ben pascal lieverse.
Woon in lisse.
Ik ben nog een groentje (volgens jullie meschien) ik doe al twee jaar aan een modelbaan bouwen. Ik heb net een dhl Faller car systeem gekocht. En ik ben bijna 15 in augustus. ik zit op de school duinzigt. en heb me aangemeld voor de modelbaan club de kameel, heb nog geen reactie.Vjammer. Als je vragen hebt vraag je het maar.


--------
edit woon in zuid-holland


Binco

#1
Welkom pascal,

leuk dat er weer een jeugdige bij is[;)]
Ik ben zelf ook nog maar 16.
Hier op het forum zal je in ieder geval veel bijleren!
En als jij vragen hebt stel je ze ook maar[:D]
[:)][;)]

Geert

#2
Welkom,

al twee jaar bezig en je zelf een groentje noemen...

vertel iets meer over je verwezelijkingen die twee jaar. Welk syteem DC of AC digitaal of gewoon analoog..., welk tijdperk enz..

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

gjvdz

#3
Dat maakt mijn dag nu helemaal goed se [:)]
Hallo, ik ben 17 en het maakt me heel blij dat er nog mensen zijn van onze leeftijd die met modelbouw beginnen.
Mvg Giel-Jan

railman56

#4
welkom op het forum pascal
nog veel plezier met onze gezamelijke hobby
hopelijk zal je nog antwoord krijgen van die club, anders je aanvraag nog eens herhalen zodat ze zeker zijn dat je belangstelling hebt.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Metpetergaathetbeter

#5
Welkom hier op het forum ![:)]

't Is inderdaad leuk te horen dat jonge kerels zoals jij nog interesse hebben voor modelspoor ! Ik hoop dat je hier een heleboel opsteekt want er is van alles wat ! Als je vragen hebt dan is het hier de plaats om ze te stellen en misschien kunnen wij U (en trouwens de anderen ook ! )een handje helpen ![^]

Groeten Peter[;)]


doomslu

#7
Welkom hier. Al flink gewerkt aan de baan zie ik. [;)]

Wat is een spoiler??? Staat dat niet op een racewagen? [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

pascalboy

#8
Ik ben ook programeur dus ik kan het weten:
[spoiler][/spoiler] zorgt voor een knop genaamd spoiler, en als je daar op klikt komen de foto's tevoorschij. Zeg maar een soort envelop die grote inhoud tegenhoudt die je kan openen en sluiten.[:D] en ja in twee jaar is de basis van ongeveer 3 vierkante meter pas opgebouwd alleen dat stukje met groen.
-----------------------------------------------
laat maar, zie net dat het forum javascript heeft en een spoiler werkt aleen met php en bbcodes.
-----------------------------------------------
gr pascal

Steam.N

#9
Hallo Pascal.  Welkom op dit forum.  
Veel plezier.  Succes met je baan !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

pascalboy

#10
Bedankt[:)]

janjozef

#11
welkom Pascal,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

#12
Welkom, Pascal. Een gepassioneerd talent, denk ik [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

pascalboy

#13
Bedankt, maar wat je op de foto's ziet is alleen nog de basis. (hoop ik)
en ze hebben net gereageerd van de kameel ik mag in oktober waneer het sezoen weer begint langs komen op de rijdag![:0]
kan niet wachten![:D]

vanmiegroet

#14
[^]Zier mooi uit die modelbaan[:)][:p]
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer