hallo

Gestart door pascalboy, 28 juni 2011, 20:03:16 PM

pascalboy

hallo,
Ik ben pascal lieverse.
Woon in lisse.
Ik ben nog een groentje (volgens jullie meschien) ik doe al twee jaar aan een modelbaan bouwen. Ik heb net een dhl Faller car systeem gekocht. En ik ben bijna 15 in augustus. ik zit op de school duinzigt. en heb me aangemeld voor de modelbaan club de kameel, heb nog geen reactie.Vjammer. Als je vragen hebt vraag je het maar.


--------
edit woon in zuid-holland


Binco

#1
Welkom pascal,

leuk dat er weer een jeugdige bij is[;)]
Ik ben zelf ook nog maar 16.
Hier op het forum zal je in ieder geval veel bijleren!
En als jij vragen hebt stel je ze ook maar[:D]
[:)][;)]

Geert

#2
Welkom,

al twee jaar bezig en je zelf een groentje noemen...

vertel iets meer over je verwezelijkingen die twee jaar. Welk syteem DC of AC digitaal of gewoon analoog..., welk tijdperk enz..

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

gjvdz

#3
Dat maakt mijn dag nu helemaal goed se [:)]
Hallo, ik ben 17 en het maakt me heel blij dat er nog mensen zijn van onze leeftijd die met modelbouw beginnen.
Mvg Giel-Jan

railman56

#4
welkom op het forum pascal
nog veel plezier met onze gezamelijke hobby
hopelijk zal je nog antwoord krijgen van die club, anders je aanvraag nog eens herhalen zodat ze zeker zijn dat je belangstelling hebt.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Metpetergaathetbeter

#5
Welkom hier op het forum ![:)]

't Is inderdaad leuk te horen dat jonge kerels zoals jij nog interesse hebben voor modelspoor ! Ik hoop dat je hier een heleboel opsteekt want er is van alles wat ! Als je vragen hebt dan is het hier de plaats om ze te stellen en misschien kunnen wij U (en trouwens de anderen ook ! )een handje helpen ![^]

Groeten Peter[;)]


doomslu

#7
Welkom hier. Al flink gewerkt aan de baan zie ik. [;)]

Wat is een spoiler??? Staat dat niet op een racewagen? [:I]