Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Groeten uit GENT.

Gestart door donaganda, 22 mei 2011, 20:56:48 PM

donaganda

Ik ben Donald en zoals je ziet hierboven van Gent. Ik heb reeds 20 jaar een verzameling aangelegd met vooral belgisch materiaal. Het werd dus hoog tijd dat ik er iets mee ga doen.
Eindelijk ben ik dan begonnen met mijn baan op zolder, in ho ac dig.
De bedoeling is een traditionele baan te bouwen op twee niveau's. Met veel mogelijkheden tot rangeren.
Mijn grootste probleem is dat ik niet veel soep gegeten heb van electriciteit en electronica.
Dat is dus mijn voornaamste reden dat ik mij heb aangesloten heb op dit forum.
Hopelijk kan ik via deze wzg mijn droom verwezelijken.
Groeten uit Gent en misschien tot in Gent, Donald
 

marc goovaerts

Welkom Donald !
Op dit forum valt er inderdaad dikwijls wat te rapen.
Start alvast met vroegere draadjes eens te bekijken.

Steam.N

Hallo, Donald !

Welkom op dit forum.
Wees gerust, je vindt hier een schat aan informatie, en een hele bende mensen die je met veel plezier voorthelpen !
Veel plezier met de opstart !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirky

altijd een plezier als er een Oost-Vlaming de rangen vervoegd [:)] Welkom!

vanmiegroet

Hey donald.
Van waar uit gent kom je?
Ik ga namelijk naar school in Gentbrugge
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

donaganda

Bloemekes wijk, de andere kant van Gent. In de hoek Gent, Wondelgem, Mariakerke.
 

Paulogic

Welkom Medegentenaar,

Hier zitten een paar serieuze kanjers van modelbouwers op het forum. Binnen 20 jaar zullen ze u nog verbazen.

Ps uw leeftijd zal toch niet juste zijn zulle moat. [:D][;)]
mvg,
Paul(ogic)

donaganda

Inderdaad, het is spijtig genoeg iets meer, namelijk 43, geen 13 dus.
Heb al geprobeerd dit te veranderen maar tot nu toe geen chanse.
 

Gerolf

Welkom, Donald. Veel plezier op ons forum.
Over de leeftijd-instelling: Dat moet je in twee stappen doen; eerst maand en datum, dan "accoord", en dan de dag instellen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Durango

Welkom Donald
Je zult je hier wel vermaken.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

trainfreak

Welkom!

Zelf ben ik van Wetteren (da's niet zo ver af h??), maar ik ben lid in AMSAC uit Gent.
Wij hebben in Gent-Zeehaven 2 ex-NMBS rijtuigen staan waar onze clubbaan is gehuisvest, zowel in gelijk- als wisselstroom.

Wil je nog meer informatie dan moet je maar eens een kijkje nemen op onze website (http://www.amsac.be) en/of eventueel eens langskomen[;)]
Spoorse groeten
Dimitri

railman56

welkom op het forum donald en nog veel plezier met de bouw van je baan
laat ons je vorderingen geregeld zien en stel je vragen maar
het voorstel van trainfreak zou ik zeer ter harte nemen, ter plaatse je vragen stellen zal sneller gaan dan hier op het forum
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Metpetergaathetbeter

Donald,

vanuit de andere kant van Gent (Lochristi) eveneens een welkom hier op het forum ! Zoals je leest bij Dimitri eens afkomen op een Maandagavond ! Geen verplichting, geheel vrijblijvend !

Groeten Peter[;)]