Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

minibaantje poix-sur-roche

Gestart door b-shunting, 10 november 2010, 16:58:30 PM

b-shunting

#15
we zitten al aan dag drie van de renovatiewerken van het minibaantje:
er werd al een geheel nieuw onderstel gemaakt en het ook van zijn lelijke achtergrond ontdaan,
het oogt dus al een stuk mooier

geef maar commentaar zou ik zo zeggen[:D]





minibaantje tp 4,diesel

Steam.N

#16
Niko,  super mooi.  
Zonder de achtergrond zie je de baan heel wat beter liggen.
Het is de moeite !  Hou ons op de hoogte.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

b-shunting

Hello iedereen,

Het is al lang geleden dat ik nog iets van mij heb laten horen. Ik heb spijtig genoeg niet kunnen deelnemen aan de vorige minibaantjeswedstrijd en vanwege te weinig plaats moet dit minibaantje weg
Ik vind het ook een zeer spijtige beslissing, maar als de tijd rijp is zal ik nog eens opnieuw een minibaantje bouwen ;)
Dus je hoort me al aankomen dit minibaantje staat te koop, samen met al zijn toebehoren. Ik lijst ze even op voor jullie :)

-gelijkstroom dc
-multimaus roco besturingssysteem
-nmbs/sncb station gesitueerd in de Ardennen, genaamd Poix-Sur-Roche
-2 modules van 80x37,5 en een van 37,5x37,5
-werkende overweglichten van Busch
-afgewerkt landschap
-deelnemer minibaantjeswedstrijd 5e modelspoormagazine
-locomotieven: roco reeks 5950 (#63998) en Mehano loc 7764 (t285) (beide uitgerust met decoder)
-wagons: roco 44021 en 46797
-2 roco-ontkoppelaars
-Piko-sporen

Te kopen zoals nu of verder laten afwerken naar wens
Het is de bedoeling om nog deze vakantie te treinbaan een achtergrond, belichting en een fries te geven

Ik laat aan jullie liefhebbers eerst de kans, anders verhuist het naar Kapaza of 2dehands.be







contact en meer foto's via p.m.
minibaantje tp 4,diesel