Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

Nieuwe Belgische locomotief (reeks 60)

Gestart door Ludwig, 06 december 2007, 21:36:00 PM

Ludwig

Net gelezen bij Van Biervliet.
WERELDPRIMEUR :  voorstelling van een nieuwe Belgische locomotief !!
Iemand een idee wat er zal gepresenteerd worden?
Hier de link    http://www.vanbiervliet.com/nl/nindex
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ERVIN

Ik ben eens benieuwd!![8)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Ludwig

Iemand een idee wat er zal gepresenteerd worden?

Je hebt het antwoord zelf gegeven, namelijk een nieuwe Belgische locomotief.
Voor de rest moet je gewoon geduld hebben, nog een dikke 2 weken om precies te zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

't zal toch die "nieuwe" lok van Fleischmann niet zijn zeker, die al afgebeeld op Tufken zijn website staat, namelijk een type 64
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

den type 59, maar die is reeds uit, mogenlijk die nieuwe reeks 4 spanningslocs die ze gaan huren, of een fictieve loc met een grote B van B-cargo op, die dan door idioten voor heel veel geld op het E-bay kan gekocht worden, in zulk een zaken is hij ook sterk [:)]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kedeng Kedeng

Ik meende ooit ergens te hebben gelezen dat ze een reeks 59 uit messing gingen maken.

Jurgen

Bij de mogelijke modellen die jullie opgeven zie ik niet veel nieuwe modellen hoor. Enkel Janjozef zit met zijn vierspanningsloc volgens mij het dichtst in de buurt.
De reeks 59 en het type 64 bestaan al, dus dit kan volgens mij niet. Dan is het geen "nieuwe" Belgische loc, maar wel een variant van een Belgische loc. Die vierspanningsloc zou het wel eens kunnen worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Jurgen,

Met "nieuwe" bedoelen ze bij Van Biervliet dat het om een eigen productie van hun gaat. Of de belgische loc (H0 model) reeds in model verschenen is wil men nog niet zeggen. Afwachten dus ...

nmbs

reeks 28?

Ludwig

Reeks 28 is een mogelijkheid.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

factageklerk

Op basis van welke fabrikant? Marklin, klein modelbahn,roco ...... Als die ook zoveel gaan opbrengen als dat fantasielocje[:D]

LockyLuke

ik had vernomen dat dit een volledig nieuwe ontwikkeling is en niet op basis van een reeds bestaand model. misschien eens een grote stomer[:)]

BD1701

Ik heb een groot vermoeden dat het de reeks 23 wordt, in al zijn kleurvarianten en mogelijke uitvoeringen, want marklin heeft enkel en alleen nog maar de groene ervan uitgebracht officieel.
En ik denk wel dat er veel vraag is naar de hedendaagse blayuwe varianten daarvan, dus dit zou voor mij zeker en vast een zeer welgekomen model zijn

13erke

citaat:
Geplaatst door BD1701

Ik heb een groot vermoeden dat het de reeks 23 wordt, in al zijn kleurvarianten en mogelijke uitvoeringen, want marklin heeft enkel en alleen nog maar de groene ervan uitgebracht officieel.
En ik denk wel dat er veel vraag is naar de hedendaagse blayuwe varianten daarvan, dus dit zou voor mij zeker en vast een zeer welgekomen model zijn

Vanbiervliet (en olaerts) heeft zelf in samenwerking met Marklin een zeer beperkte oplage laten produceren van de reeks 23 in het blauw. De schildering trok op niet veel (te dunne lijnen en zo), nu zijn het pure verzamelobjecten geworden, die voor veel te dure prijzen op ebay verschijnen.
De kans dat het een reeks 23 wordt acht ik dan ook bijzonder klein, gewoon 2 weekjes geduld hebben, dan zien we wel.

stefan rosiers

Heeft er hier soms iemand de 55 van Olaerts besteld