Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Nieuwe Belgische locomotief (reeks 60)

Gestart door Ludwig, 06 december 2007, 21:36:00 PM

boke

#150
Zo dom is die vraag niet! [;)] Ik heb in een ander draadje dezelfde vraag gesteld maar dan een andere loc van LSM en i.p.v. de startset van Roco de Intellibox. Geen antwoord! Mijn conclusie? Geen domme vraag, maar een moeilijke! [:I][:)]

dgrr57

#151
citaat:
Geplaatst door 2230

citaat:
Ja... in de reeks 60 moet ook een speciale decoder voor alle functies te kunnen gebruiken.

ik heb mijn decoders gekocht samen met de loks !


Ga een domme vraag stellen [:D]
Ik heb ook de decoders samen gekocht met de loc. Maar is er een mogelijkheid om alle functies te gebruiken met een gewoone startset van Roco ?
Heb ooit ergens eens opgevangen dat dat kan door het 2e adres te activeren ??

Groeten
2230


Als ik de handleiding van een lokpilot van ESU lees, dan zie ik volgende :
citaat:
CV 49 Extended Configuration - 3 M?rklin 2. Adresse


Ik veronderstel dat dit dus alleen geldig is voor M?rklin. Ik rijd met M?rklin en bij mij werkt het. Roco ?

2230

#152
En er zijn geen andere mogelijkheden ??

Groeten
2230

Artologic

#153
Heeft er eigenlijk iemand een foto van de 6053x in het echt (met de x erop), ik weet dat de van biervliet folder een foto bevat maar die ziet er gephotoshopt uit. Eveneens als ik on line zoek kom ik 4 nummers tegen, waaronder de 6035x. Heeft deze loc dus bestaan in deze uitvoering?

Mvg
 

dgrr57

#154
citaat:
Geplaatst door Artologic

Heeft er eigenlijk iemand een foto van de 6053x in het echt (met de x erop), ik weet dat de van biervliet folder een foto bevat maar die ziet er gephotoshopt uit. Eveneens als ik on line zoek kom ik 4 nummers tegen, waaronder de 6035x. Heeft deze loc dus bestaan in deze uitvoering?

Mvg


In mijn INDEX gekeken en gevonden : Op de baan nummer 53 blz 19.

Artologic

#155
Dgrr57, ik heb je een pm gestuurd

Mvg