Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Kees-Jan

Ja Peter, Lego.

Kees-Jan

Kees-Jan

Een fabrieksloods gebouwd:

Voor op een nieuw te bouwen modulebaan.

Kees-Jan

Dirky

wat me als rivettenteller direct opvalt is de onaanvaardbare fout op het metaalconstructiedeel Kees-Jan. Staalconstructies zijn altijd VEEL juister. En de rivetten... die zien er ook niet zo geslaagd uit!

Jij legt de lat zelf meestal hoog dus vandaar mijn goedbedoelde kritiek...

Kautenbach

hoi Peter,

Ik heb zojuist van mijn dochter een doosje met vlinders!! gekregen, en vissen, vogels, muizen ect, dit soort "wild" zal in jouw mooie maisveld, en op de zonnebloemen vast ook niet misstaan! ze moeten nog wel geschilderd worden...

groet, Wim

Kees-Jan

Ach ja Dirk. De lat leg ik allang niet meer hoog sinds ik treinenliefhebber ben (die nemen het niet zo krap namelijk ipv de modelspoorliefhebbers).

Wilde met dit loodsje alleen maar laten zien dat je met weinig iets leuks (lees sfeertje) neer kan zetten.

De treinenhobby is voor mij dan ook eigenlijk al pass? en wordt het tijd voor wat anders.

KJ

ERVIN

Persoonlijk vindt ik het gebouw heel mooi gedaan , en of het nu correct is of niet , ik had graag even willen weten hoe je het gemaakt hebt, ik kan zulk een gebouwen hier ook goed gebruiken.[;)]

P.S. je gaat toch niet stoppen met de hobby h? Kees-Jan???

rixke rail

De oude spooraansluiting buiten dienst gesteld met een handsein (rode vlag) en biels ...

Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ERVIN

Leuk detail Rixke.[;)]

Binco

Ik heb vandaag een poging ondernomen om mijn roco HLD 80 ( met serieuze lakschade !!!!) omtebouwen naar een HLD 84.
hij is nog niet af! maar ziehier al het eerste resultaat:

-> niet op al de electronica letten die eruit steekt[:I] het was trouwens ook deze lok waar ik die overbruggingen op heb gezet(rode draad).

-> de lens van mn gsm wordt percies slechter en slechter  bijna al de details zijn niet meer zichtbaar[:(]

@ rixke
dat is heel mooi gedaan !! [:p][:p]

b-shunting

dat projektje ga ik zeker opvolgen ik zal het ooit nog eens doen...
of wachten op ls[:p]
minibaantje tp 4,diesel

bollen neus

Laatste hand aan het leggen aan de dubbel 5312/5302, zijn beide reeds samengesteld en terug gemonteerd, veranderingen gedaan aan de daken en zijroosters, hopelijk morgen de voorbereidingen doen om ze beide te vervuilen. Ga eens proberen met matte vernis en met pastel prijt te samen, weinig vervuiling op de body maar wel veel op de draaistellen, zeg wel proberen hoor.[:)]

Thommy

verweren van m'n lima 27, en nog paar andere opties toe te voegen...
Greetz

Thommy

eric

Perron portalen afwerken voor het project "Roosendaal" onder toeziend oog van lichtjes die terug in de ACTS moeten.

yeh, nog een stuk of 30 te doen[:D]

@ David, je kent ze toch nog h?[;)]

dirkkerckhofs

Aan het nagenieten van mijn vier weken durende reis naar een ander continent. En van de 1200 foto's zitten er een 50tal foto's van treinen in. Dat zal de komende weken een tweetal reportagekes opleveren. Ik zal ze posten onder grootbedrijf.

Dirk

chef garde

citaat:
Geplaatst door dirkkerckhofs

Aan het nagenieten van mijn vier weken durende reis naar een ander continent. En van de 1200 foto's zitten er een 50tal foto's van treinen in. Dat zal de komende weken een tweetal reportagekes opleveren. Ik zal ze posten onder grootbedrijf.

Dirk

Daar zie ik persoonlijk naar uit!  En de verhouding 1200 foto's waarvan 50 over vreemd spoor, klinkt aangenaam.  Op reis probeer ik ook altijd (zij het niet bewust) een aantal foto's over de spoorwegen "ginds" te nemen.