Nieuws:

Nu in MSM 263 BANEN: 'T Frietkot | Kesselstein

Hoofdmenu

verzendkosten en Catawiki

Gestart door janieburton, Gisteren om 19:58:59 PM

janieburton

Ik wens een aantal items tezamen verkopen via Catawiki, heb op voorhand de items in een doos geplaats om te weten hoeveel het pakket zou wegen.

Alle items en de verpakking wegen ongeveer 3kg en ik zal het aangetekend opsturen.

Doe 2 weken geleden het nodige om het op catawiki te plaatsen.

Tot op heden zijn de items niet geplaats want Catawiki vraagt, via interne mail, om de verzendkosten te verlagen omdat de "gemiddelde verkoper" minder verzendkosten aangerekend.

Ik vraag de juiste verzendkosten van Bpost voor Belgiƫ.

Er zij verkopers die lager verzendkosten aanbieden dan de officiĆ«le Bpost tarieven.     

Rangeerduivel

Met Catawiki handelen op om het even welke manier is je eigen het moeilijk (en vooral duur) maken.
Da's mijn mening en die stamt voort uit ervaring!

;)

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op Gisteren om 22:49:04 PMMet Catawiki handelen op om het even welke manier is je eigen het moeilijk (en vooral duur) maken.
Da's mijn mening en die stamt voort uit ervaring!

;)

Ik kan je begrijpen.

Nu ik heb vroeger zaken op Ebay geplaats en dat ging goed maar ik heb nu de indruk dat Ebay momenteel in onze kontreien niet zo populair meer is, daarom zoek ik mijn heil bij Catawiki.

Ik zelf heb er toch een aantal zaken opgekocht en dat was zonder problemen.

Het enige wat me nu stoort is hun "gezever" over de zogenaamde hoge verzendkosten

Meester

De biedingen op Cata zijn in de regel zo bizar hoog dat iets toeleggen op de verzendkosten ook nog wel kan.
Anderzijds, waar bemoeit Cata zich mee. De koper ziet bij bieden ook de verzendkosten, de forse veilingkosten en de bijkomende kosten. Dus het is geen verrassing achteraf.