Nieuws:

Nu in MSM 263 TREINSAMENSTELLING: De Autozug autoslaaptrein Berlijn – Bordeaux

Hoofdmenu

JunkWorks

Gestart door DFS, 12 januari 2022, 16:09:14 PM

DFS

Citaat van: Herwig op 18 juli 2025, 14:03:48 PMdat niet àlle drijfwielen van de 94 op het spoor staan is hopelijk 'optisch' en geen technisch probleem

Dag Herwig,

Ik had het model vlug op de rails gezet voor de foto, het uitlijnen van de wielen niet veel aandacht aan besteed daar de verf nog 'zacht' was...

Herwig

dat is goed, geen waggeleendje  ;)

DFS

De Matissa is kort voor mijn verlof ook officieel verhuisd naar de rechtmatige eigenaar, deze zal er verder de nodige leds inbouwen, decoder en in bedrijf stellen... Bij deze een laatste foto toen deze zo goed als af was...

Matissa - Final by Sven De Fruyt, on Flickr

Nu er meer plaats is op mijn bureau, bij het terug keren van mijn verlof begonnen aan het volgende project(je)

Type 36 by Sven De Fruyt, on Flickr

Het chassis had het nodige uitlijn werk nodig, maar het is goed gekomen,

Type 36 by Sven De Fruyt, on Flickr

Tot de volgende alweer

DFS

Een tussendoortje, geen trein, maar wel 1/87!

Cargo has control... by Sven De Fruyt, on Flickr

Metpetergaathetbeter

Wat mij betreft de mooiste heli van de SAR BAF geschiedenis.Fraai gebouwd!

RUNE

Prachtig tussendoortje Sven, dit soort projecten houd het boeiend.  :D   (Fabrikant?)

Sikko

Oh een 1/87 S-58! Wie maakt dat?

DFS

Is een kit van Airpower87, de decals zijn eigenlijk 1/72 decals, dus eigenlijk net te groot. De crew is een 1/87 3d print van een of andere webwinkel

DFS

Bij deze terug naar onze "core business" een status van het Type 36;

Status T36 by Sven De Fruyt, on Flickr

Tot devolgende alweer...

DFS

Gisteren de hele middag zitten sukkelen en prutsen, niet mijn mooiste soldeerwerk ...  :-[

Sub chassis by Sven De Fruyt, on Flickr

Gelukkig eens alles gespoten zal zijn zal je het niet zien  ;)

Sub chassis by Sven De Fruyt, on Flickr

Gegroet alweer

DFS

Het tempo zit er weer in... Gisteren het "sub chassis" van de type 36 kunnen spuiten, weatheren en monteren. Onverwachts was deze klaar voor een testrit op de AMSAC club baan gisteren avond; (Op foto klikken voor bewegende beelden)

Test drive by Sven De Fruyt, on Flickr

Ook het Type 29 meegenomen. Dit is een 'rebuild' project waarbij het chassis volledig gestript is geweest en terug opgebouwd, bij deze is dit project ook goedgekeurd voor verdere afbouw;

Tot devolgende!

DFS

De positieve testrit gaf motivatie om aan het "schuifwerk" te beginnen. Dit ging eigenlijk verbazend vlot met volgend resultaat (wederom klikken voor bewegende beelden)

Another test by Sven De Fruyt, on Flickr

Prettige feesten alvast