Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 253

Gestart door doomslu, 16 december 2024, 09:55:54 AM

D_Loc

MSM 253 is vandaag inderdaad bezorgd inclusief alle andere ontbrekende post uit de app.

Van SJ 262 ontbreekt helaas nog elk spoor...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

SJ 262 staat vandaag in de PostNL app, nu afwachten of ie ook daadwerkelijk vandaag bezorgd wordt...
Dirk

Michael

Vandaag ook in Swifterbant bezorgd
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

D_Loc

Citaat van: D_Loc op 27 december 2024, 09:27:28 AMSJ 262 staat vandaag in de PostNL app, nu afwachten of ie ook daadwerkelijk vandaag bezorgd wordt...
Niets bezorgd vandaag...
Ook geen "Op de baan" die ook in app stond.
Zal wel weer ergens volgende week worden.
Dirk

Gert1

Spoorwegjournaal 262 is hier nog altijd niet bezorgd. Méér dan twee weken na de verschijningsdatum.
Natuurlijk heeft de post het druk deze tijd van het jaar, maar dit is wel heel erg bar.
Ik stuur een mailtje naar Guy.

mvg,
Gert

mark7758

Ze bezorgen hier al om 22.30 de post nog.
Dus wacht tot maandag of zo.
Msm heb ik nog niet maar sj weer wel.
Groet uit Ede
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Guy Van Meroye

Ter verduidelijking:
Spoorwegjournaal 262 is op 11 december 2024 in de drukkerij in Leuven opgehaald door Bpost en PostNL, in de winkels vanaf 14 december
Modelspoormagazine 253 is op 17 december 2024 in Leuven opgehaald door BPost en PostNL, in de krantenwinkels vanaf 28 december
Eens de magazines aan de postbedrijven zijn geleverd heeft de uitgever geen enkel zicht meer op het verdere verloop van de bedeling, ook voor mij is het onbegrijpelijk dat sommige magazines na twee dagen bij de abonnee zijn en andere pas na twee weken...
De kerst- en nieuwjaarsperiode zal hier zeker ook iets mee te maken hebben. Als SJ262 of MSM 253 op 6 januari nog niet bezorgd zijn, neem dan contact op met abo@mediaenrail.be, dan sturen we een nieuw exemplaar na.
Guy

Den Eric

Inderdaad al die "gratis" verzendingen moeten dan ook nog eens geleverd worden en dat zijn er veel. Nog een paar dagen wachten en ze beginnen de "verkeerde "geschenken gratis terug te sturen, en zo blijven die mensen veul waerk ebben hé. ;)
Den Eric.

PeterVG

Op facebook werd de vraag gesteld wat we vonden van de nieuwe opmaak van modelspoormagazine.
Het was me na enkele leesbeurten nog niet opgevallen dat er iets gewijzigd was. De inhoud was zoals vanouds goed met mooie foto's. Door het stellen van de vraag was de belangstelling gewekt. Dus heb ik enkele recente nummers open geslagen om de verschillen te zoeken. Waar ik bij uitkom is dat de hoofding van de artikels werd aangepast. Men is afgestapt van het reserveren van band als hoofding bovenaan de paginas. Hierdoor is er meer plaats voor het afdrukken van foto's. Dat vind ik een goede zet. Het maakt het blad aantrekkelijker. Al moet ik bekennen dat het me pas opviel na 2 keer kijken :-[

Metpetergaathetbeter

net als Peter aan het puzzelen geweest en eerlijk ik vond het niet.....was al prima nu uitstekend !  ;)

Tothebeach

Nu wordt er op maandag niet bezorgd, alhoewel, vorige week maandag wel, maar tot nu toe nog geen MSM ontvangen.
Morgen hopelijk?

Groet,
michel

mark7758

Ik hoop ook. Heb hem ook nog niet ontvangen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Gert1

De wonderen zijn de wereld nog niet uit: op de allerlaatste dag van het jaar werd Spoorwegjournaal hier dan toch nog bezorgd.
Twintig dagen onderweg geweest... Opvallend genoeg kreeg ik Modelspoormagazine dat op 17 december verscheen nog voor de Kerst in de bus.

mvg,
Gert

D_Loc

Ook bij mij is SJ 262 vandaag bezorgd, "Op de baan" van het TSP lag eveneens in de brievenbus.
Dirk

Tothebeach

Citaat van: Tothebeach op 30 december 2024, 20:54:41 PMNu wordt er op maandag niet bezorgd, alhoewel, vorige week maandag wel, maar tot nu toe nog geen MSM ontvangen.
Morgen hopelijk?

Het werd vandaag, MSM 253 is eindelijk ontvangen.

Groet,
Michel