Nieuws:

Nu in MSM 263 REPORTAGE: Terugblik op de 11de Grote Modelspoor Expo

Hoofdmenu

MSM 253

Gestart door doomslu, 16 december 2024, 09:55:54 AM

doomslu

Het eerste nummer van Modelspoormagazine van jaargang 2025 verschijnt op 31 december. Indien de post zijn werk goed doet, hebben abonnees voortaan hun magazine als eerste, wellicht al eind deze week.

Lees hier de nieuwsbrief
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

Eind deze week vrijdag is het nog maar de 20ste. Ben je geen week verkeerd ?
Wanneer ligt dit nieuwe nummer in de krantenwinkel ?

doomslu

In de winkel op 31 december.
Bij de abonnees normaal gezien eind deze week of begin volgende week. Die hebben dus een voordeel!  :)

Gert1

En hoe zit het met de nieuwste Spoorwegjournaal? Is nummmer 262 verzonden naar abonnees?

mvg,
Gert

doomslu

Citaat van: Gert1 op 17 december 2024, 16:50:50 PMEn hoe zit het met de nieuwste Spoorwegjournaal? Is nummmer 262 verzonden naar abonnees?

mvg,
Gert
Ja, nummer 262 lag vrijdag in m'n brievenbus. Zal dus onderweg zijn naar jou ook, zeker?

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 16 december 2024, 12:04:31 PMIn de winkel op 31 december.
Bij de abonnees normaal gezien eind deze week of begin volgende week. Die hebben dus een voordeel!  :)
soms wel/niet.......

Gert1

In Nederland is nog niets aangekomen...

mvg,
Gert

doomslu

guy holbrecht

Vandaag MSM 253 aangekomen op de club, thuis echter nog niet

Snobby Crash

Hier in het godvergeten kleine Elversele, vandaag in de brievenbus! ;-)

DFS

Ontvangen! Mooi nummer om tussendoor te lezen met de feestdagen!

Metpetergaathetbeter

Ondertss hier in een volledig waterdichte tijdschrift- vriendelijke verpakking veilig en ongeschonden uit de brievenbus gehaald !  ;)

stoomlokje

hier op 19-12 al in de brievenbus aangekomen, was deze maal blijkbaar zeer snel om hier te geraken ;)

Gert1

Citaat van: doomslu op 17 december 2024, 18:09:16 PM
Citaat van: Gert1 op 17 december 2024, 16:50:50 PMEn hoe zit het met de nieuwste Spoorwegjournaal? Is nummmer 262 verzonden naar abonnees?

mvg,
Gert
Ja, nummer 262 lag vrijdag in m'n brievenbus. Zal dus onderweg zijn naar jou ook, zeker?

Helaas... Nog altijd niet ontvangen en ook niet in de post-app te zien.
Ik wacht het nog tot vrijdag af, dan is het twee weken te laat. Is het er dan nog niet, trek ik aan de bel.

mvg,
Gert

D_Loc

Bij mij hetzelfde issue met SJ 262, nog niet geleverd en ook nog niet zichtbaar (geweest) in de PostNL app.

MSM 253 staat bij mij nu wel in de PostNL app voor vandaag maar ik moet nog maar zien of ie ook echt vandaag geleverd gaat worden.

Ik wacht nog op alle post die donderdag en vrijdag in de app stonden  >:(
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk