Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MS Railtrack 663 / 993

Gestart door belgianrailways, 28 mei 2021, 17:40:16 PM

Danny HST (NMBS)

Beste modeltrein liefhebbers
Hebben jullie dat al gelezen dat er op de beurs in wieze 14 tal AM varianten zullen verkocht worden.
Door eene transcontinental trains..... Kennen jullie deze?

N!CK

Ja is Patrick Parmentier, de vraagprijs zal absurd hoog zijn, zo kennen we hem ook, hij heeft een mega groot lot
Op gekocht waaronder deze AM's

Danny HST (NMBS)

A zo Het zijn dan geen nieuwe ook.
Maar we zullen er vlug bij moeten zijn ook dan.En met prijzen moeten rekening houden van rond de 1500€
Ja is natuurlijk wel veel geld.Zal luisteren of mijn zoon dat wil uitgeven. :(

N!CK

Ik heb horen waaien dat zijn vraagprijzen 1750-1850€ zullen zijn,
Het is gewoon abnormaal en wanneer hij er enkele zal verkopen zal het niet meer zakken 🥲

Danny HST (NMBS)

ja dat zijn obnormale prijzen hè. Laat ons hopen dat er andere deze eens uitbrengen !Voor een normale prijs.

Metpetergaathetbeter

tja is waard wat de gek er wenst voor te betalen ........ trouwens anderen vragen ook geregeld de prijs van het goud !  :o

Lijn50

Citaat van: Danny HST (NMBS) op 24 september 2024, 10:44:18 AMja dat zijn obnormale prijzen hè. Laat ons hopen dat er andere deze eens uitbrengen !Voor een normale prijs.
Het is inderdaad te hopen dat een andere firma de stelletjes uitbrengt. De geldwolven zullen dan met hun materiaal en woekerprijzen blijven zitten.
Kijk maar naar de setjes M4 van Lima op 2de hands; de prijzen zijn ferm aan het zakken!

Michael

Citaat van: Danny HST (NMBS) op 23 september 2024, 23:50:26 PMBeste modeltrein liefhebbers
Hebben jullie dat al gelezen dat er op de beurs in wieze 14 tal AM varianten zullen verkocht worden.
Door eene transcontinental trains..... Kennen jullie deze?

Laat jullie niet gek maken door een bericht op FB, ik heb deze "transcontinental trains" nog niet zien staan in de commerciële deelnemers van de expo.
https://www.modelspoorexpo.be/index.php/nl/commerciele-deelnemers
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

kan er samen met iemand anders staan ....zoals op andere beurzen

N!CK

Wat is de reden dat deze stelletjes zulke hogen prijzen blijven gaan?
En ieder jaar precies blijven stijgen

SuSke

Ze zijn gegeerd en moeilijk te vinden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 24 september 2024, 12:03:38 PMZe zijn gegeerd en moeilijk te vinden.

en men vindt nog steeds gekken die er 1200-1300 en meer voor over hebben. Trouwens de kreten om die treinstellen bieden de verkoper de garantie ooit de gek te vinden voor dat model......

guyedgard

@Michaël

ken uw papenheimers.......  A23 P&Ptrains   ::)
 

Peter

Het beste en veiligste is: als je er een hebt hou het model dan bij
en doe het voor geen enkel bedrag weg, ook al is het meerdere jaren oud.

P2120130 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Ik zal ook eens gaan rommelen in de verzameling, ik heb misschien ook nog schatten op zolder liggen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.