MS Railtrack 663 / 993

Gestart door belgianrailways, 28 mei 2021, 17:40:16 PM

JerryCrazy

Citaat van: Danny HST (NMBS) op 23 september 2024, 23:50:26 PMBeste modeltrein liefhebbers
Hebben jullie dat al gelezen dat er op de beurs in wieze 14 tal AM varianten zullen verkocht worden.
Door eene transcontinental trains..... Kennen jullie deze?

Ik heb me zojuist uitgeschreven uit deze Facebook-groep. Ik heb me niet aangemeld om de verkoop van gieren te zien, maar om Jocadis-modellen te ontdekken of te beoordelen. >:(

Metpetergaathetbeter

tja is bewuste lid van die groep of kwam het er gericht gedeeld!

Trouwens ken ik desbetreffende en als hobbyist moet je niet bij hem zijn of je moet kapitalist zijn.

Helaas met zulke individuen maak je de hobby stuk

Jurgen

Ik ben vandaag op de beurs geweest en heb een handelaar gezien met oudere stelletjes van Jocadis, onder andere eentje dat ikzelf al heb.

De prijs per stel: 1999 euro!

En er zijn er die het er wel degelijk aan geven, want er lag er eentje bij waarop stond dat het verkocht was.
Of het zijn truuken van de foor om kopers te lokken, dat kan ook altijd.

Ik heb er bij mezelf eens mee gelachten en ben verder gegaan. Wie de handelaar was, weet ik niet. Hij stond in de eerste hal, 3de laatste rij geloof ik.
Indien ik juist ben, gaat het om P&P TRAINS.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

N!CK

De verkopen is Patrick Parmentier = PP trains

JerryCrazy

Ik geef geen commentaar op deze verkoper, ik riskeer onaangenaam te worden. ::)

Het probleem zijn ook de kopers die er ongelofelijke prijzen voor betalen.

Bericht aan dwangmatige kopers: het komt door jullie dat de prijzen onaanvaardbaar zijn. Als jullie niet zouden kopen, zouden de prijzen na een paar maanden dalen.
Jij bepaalt of een "zeldzaam" product duur zal zijn, want jij creëert de vraag.
Hoe meer je koopt tegen onaanvaardbare prijzen, hoe meer de prijzen zullen blijven stijgen.
Helaas zijn sommige mensen te rijk, maar hebben ze geen geduld. ???

N!CK

vraag en aanbod een gekend probleem in
Het leven,
Er zijn overal extreme, moet je met leren leven, het is wat de zot er voor wil geven, als Je echt iets graag wil, en je hebt het er voor over, Waarom ook niet?
Iedereen doet toch waar hij goed bij voelt,

Jérôme u bent dan toch uit principe niet naar Wieze geweest

Ik persoonlijk heb er over laatst nog 1 kunnen kopen
Voor 400€ maar heb ook al 1000€ betaald voor 1 exemplaar, en geen minuut spijt van,
Als het financieel lukt en je zoekt de nummer,
Ze zijn moeilijk te vinden zeker in nieuwe staat

krispy

Heb hem ook zien staan en de stelletjes zien liggen , heb er eens mee gelachen ,hoop persoonlijk dat hij ze nooit kwijt geraakt zeker ni aan die prijs als ge weet dat ze origineel 360 euro waren .het zijn zotten die het eraan geven maarja . Bijna iedereen die er voorbij kwam had de zelfde reactie , dit is er echt over .
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Thommy

Citaat van: krispy op 29 september 2024, 10:18:07 AMHeb hem ook zien staan en de stelletjes zien liggen , heb er eens mee gelachen ,hoop persoonlijk dat hij ze nooit kwijt geraakt zeker ni aan die prijs als ge weet dat ze origineel 360 euro waren .het zijn zotten die het eraan geven maarja . Bijna iedereen die er voorbij kwam had de zelfde reactie , dit is er echt over .

En toch zag ik mensen er dingen kopen zulle.
Greetz

Thommy

JerryCrazy

Citaat van: N!CK op 29 september 2024, 08:15:41 AMvraag en aanbod een gekend probleem in
Het leven,
Er zijn overal extreme, moet je met leren leven, het is wat de zot er voor wil geven, als Je echt iets graag wil, en je hebt het er voor over, Waarom ook niet?
Iedereen doet toch waar hij goed bij voelt,

Jérôme u bent dan toch uit principe niet naar Wieze geweest

Ik persoonlijk heb er over laatst nog 1 kunnen kopen
Voor 400€ maar heb ook al 1000€ betaald voor 1 exemplaar, en geen minuut spijt van,
Als het financieel lukt en je zoekt de nummer,
Ze zijn moeilijk te vinden zeker in nieuwe staat

Ik ben bij Wieze geweest, maar het is al jaren mijn beleid om nooit naar zijn stand te kijken. ;)

JerryCrazy

Citaat van: Thommy op 29 september 2024, 10:48:01 AM
Citaat van: krispy op 29 september 2024, 10:18:07 AMHeb hem ook zien staan en de stelletjes zien liggen , heb er eens mee gelachen ,hoop persoonlijk dat hij ze nooit kwijt geraakt zeker ni aan die prijs als ge weet dat ze origineel 360 euro waren .het zijn zotten die het eraan geven maarja . Bijna iedereen die er voorbij kwam had de zelfde reactie , dit is er echt over .

En toch zag ik mensen er dingen kopen zulle.

Ja, ik denk dat hij er toch een paar verkocht heeft. >:(

ceuleer

Ik heb bij deze verkoper ook enkele wagons en een loc gekocht, en deze prijzen waren normaal.

Metpetergaathetbeter

Beiden een jocadis en een LSM uitgave 300Euro.