Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

uitbreiding Kapelle op den Bos.

Gestart door erik de noorman, 28 juni 2016, 16:05:54 PM

mahtoska1

#210
Zeer origineel thema en zoals altijd zeer mooi uitgevoerd.

Gerolf

Dat ziet er weer schitterend uit, Erik  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

Zeer knap uitgevoerd en uitgedacht Eric  8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

loebaske


Erik, er gaat water binnen sijpelen in de serre, je bladlood of EPDM vergeten   ;) ;)

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

erik de noorman


Toch niet Eric, nog eens goed kijken.  ;)

Erik.

loebaske


vyncky

Prachtig Erik! Ook je bareel  ;)

Benieuwd naar meer !

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

dani

het was een tijdje geleden dat ik hier was komen kijken, en mijn mond viel open van verbazing...

De sfeer zit er inderdaad goed in, en de tafereeltjes die je toont spreken echt voor zich.
Wat het voor mij "af" maakt zijn de verhaaltjes er bij.

Ik heb zo het gevoel dat bij een baan als de jouwe, een mens niet alleen zou genieten van de treinen en de scenery, maar nog meest van al van de verhalen er rond, die je kan vertellen.  Elk stukje op de baan heeft zijn achtergrond, zijn geschiedenis en zijn doel.    Het moet daar fijn vertoeven zijn in jouw minatuur wereld, als ik het zo lees.    Dit draadje is altijd een beetje genieten.


PS: één van de paarden van boer Jan is een beetje ziekjes denk ik.. ofwel verliefd op het andere waardoor het er gaat tegenaan liggen :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

erik de noorman


Bedankt voor de fijne reacties. De verhaaltjes zijn handig om het waarom uit te leggen en de logica  achter sommige zaken of om de dichterlijke vrijheid te verantwoorden.  ;)
Onder tussen weten jullie ook hoe chicorei wordt gemaakt is toch handig mee genomen.

Erik.

Pierre

Groet Pierre.


erik de noorman

Het geheel is verder aangekleed en verder voorzien van details.



DSC02215 by erik de boeck, on Flickr

DSC02204 by erik de boeck, on Flickr

DSC02216 - kopie by erik de boeck, on Flickr

DSC02222 by erik de boeck, on Flickr

DSC02202 by erik de boeck, on Flickr

Cozzy

Zalige sfeerfoto's Eric!
Tof detail met de afgebroken tak op het dak...
Deze baan hoort ook in het rijtje thuis die je 'goesting' geven om verder te doen met modelspoor!
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog