Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

Thommy

Citaat van: SuSke op 24 februari 2017, 20:14:49 PM
Citaat van: Floris op 24 februari 2017, 20:03:23 PM
Och, tis net als andere modelbouw, gewoon wat klooien...

De definitie van modelbouw door een expert  8)

Ik ga dan ook maar wat verder klooien  ;)

knap lokje Floris.

tis hetzelfde als Evan, ook zo'n uitspraken  ;D
wat zou dat geven als die 2 eigenlijk samen zouden werken  ??? onevenaardbaar???
Greetz

Thommy

Floris

Geen idee, t zou wel lekker opschieten denk ik  ;)

Floris

zo, aurelie is bijna klaar, nog wat (lichte) weathering, een brandblusser, figuurtjes erop etc... binnenkort es een cockerill-groepsportret.
DSC_2308 by Floris Dilz, on Flickr

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

DFS


Michiel

Indrukwekkend hoe je "zo maar even" dit koppel in elkaar knuffelt. Jouw "stomvervelend gemier" resulteerd in verbazend strak werk, snel en compleet met superfijne belettering.

Mijn mond viel open, en staar nog steeds vebaasd naar koe en kalf.  Een dikke en terechte "waaaauw", hoor  :o :o :o 8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Machtig werk, Floris !
Ze passen perfect bij je prachtige baan !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Chrisrail

#1118
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Pierre

Wat een geweldig mooi stukje modelbouwwerk man. Een lust om naar te kijken. Top!  ;)
Groet Pierre.


755philippe

Floris, ik kan alleen maar beamen van modelbouw op hoog niveau. Die lokjes passen zeer goed bij het projekt.
Mag ik eens weten welke motortjes je onder de kap hebt zitten ? Of zijn die ook zelfbouw ?
Mvg

755philippe

mark7758

Floris dat ziet er weer geweldig uit.
Even wat terug in de tijd.
















Zo terug naar het werk.  8) Voorslapen voor een nachtdienst. Met zulke herinneringen.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Stedahult

Mvh. Steef

TBCédric

Citaat van: Floris op 24 februari 2017, 17:37:43 PM
Dank. En daar was je toch bij, pannekoek...  :P ;D
Ja Peter (Floris), Pannekoek was er inderdaad bij. Maar je baantje en bouwwerken waren dan nog niet volledig af hé! En het stond gewoon op een tafeltje met twee mooie bureaulampen  ;D :P

Ik had het eerder over je afgewerkte baan die dan in't openbaar zou verschijnen!
En je nieuwe lokkies zijn ook weeral mooi geworden!  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter