Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

marctje

Ik ben bijna einde opleiding als Logistiek Administratief Medewerker transport en ben gisteren gaan solliciteren voor dispatcher bij een container transportfirma en heb vandaag telefoon gehad van interimbureau : ik mag maandag beginnen  :D ;D ;D ;D
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Steam.N

Tof nieuws, Marc !!!
Veel succes in je nieuwe job !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

perfect !!  Succes in je nieuwe job, Marc.

Gefeliciteerd en doe het goed, het lijkt me wel iets leuks...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Geef er een figuurlijke lap op Marc, succes met de job.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

marc goovaerts

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Proficiat Marc
Een prachtig beroep. Heb 29 jaar bij hezelfde bedrijf voor logistics verantwoordelijk geweest en heb het evenlang met plezier gedaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

Succes met de nieuwe uitdaging!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

just4fun

gardevil

aan het inpakken voor een duikvakantie  ;D
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Wim66

Vrijwel de gehele dag langs lijn 42 gestaan bij Gouvy. De sloop van de laatste blokpost (18) gevolgd. Ook tussen door wat kunnen fotograferen. De CFL IC 109 ws uitgevallen en door ene Desiro nr 08526 vervangen. Tussen Troisvierges en Gouvy waren geen passagiers dus was er geen bus nodig. Later kwam er een serie 4000 met dubbeldekkers.

Foto's volgen uiteraard

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

OlivierV

Upgrade van mijn pc, wat een wereld van verschil. :)
Moet helaas pindakaas wel uitkijken naar een nieuwe voeding, mijn huidige heeft het begeven dus 't is tijdelijk met de reservevoeding te doen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Wim66

Vandaag dus weer op station Gouvy geweest waar men is begonnen met de renovatiewerken.

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

Dirky

Na 3 maanden eindelijk een assistent (technisch tekenaar) op 't werk... ietsje minder druk op mijn schouders vanaf nu!

Mijn mening over herscholing (n.a.v.deze vacature):
Er zijn dus veel "werklozen" die de moeite doen om zich te herscholen. Chapeau voor deze mensen!
Maar vaak zijn ze door het gebrek aan gepaste technische ervaring in hun vorige loopbaan niet in te zetten in een bedrijf dat van hen iets meer vraagt dan gewoon een technische tekening te maken. Ze maken namelijk helemaal geen kans tegenover schoolverlaters die een pak minder looneisen hebben en toch de nodige technische bagage mee hebben...

En dan zijn erbij met die grappige uitspraken in de zin van "ik heb nog niet getekend met Inventor maar geef mij een laptop mee en tegen morgenvroeg ken ik het programma helemaal"...  :)
En dan de man wiens tweede zin is:"Hoe zit het hier met de verlofregeling want ik ga in de zomer steeds voor 6 weken naar Ibiza..."  ;D