Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Koen

Veel sterkte, Dirk. Trek je op aan de mooie momenten die jullie samen hadden.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

dani

voor sommigen is het "maar een dier", maar als je zelf dieren hebt (vooral katten of honden) dan begrijp je dat dit verlies bijna zo erg is als een familielid.     Zeker als je jaren lief en leed gedeeld hebt, en je een trouw maatje had.

Sterkte met je verlies, en onthou de mooie momenten, al doen ze soms pijn wanneer je er terug aan denkt.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Dirk, alhoewel ik zélf geen huisdieren heb, kan ik me goed inbeelden dat de afwezigheid van je knutselmaatje een groot gemis is ...
Veel sterkte ! 
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

3rail

Veel sterkte Dirk met het verlies van je huis genoot.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

raf

mij aan het ergeren dat nu juist dit kapot moest gaan .de plaat waar zowel de spindel als de buis van het bed in gelagerd is die is gebroken .daarom liep deze week de bank zo stroef op het langs transport .nu dit weg brengen en hopelijk hebben ze nog ergens een gaatje dat ze dit kunnen maken .nie plezant mijn gedacht want het gaat weer een pak geld kosten

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

ThierryDS

Hey iedereen,
Ik weet niet of ik dit hier kwijt mag...

Vandaag werd mijn vrouwtje opgenomen voor een maand. Het is een sterk vrouwke maar door wat ze vroeger heeft meegemaakt is de crash er toch gekomen ...

Nu ik hier thuis ben, zij ginds, besef je wat verbondenheid,betekent...

Snif...
Groeten,
Thierry

Gerolf

Ow Thierry - dat klinkt niet tof  ???
Ik hoop dat je vrouwtje zich snel weer OK voelt !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ThierryDS

Houdini

ThierryDS

Dankjewel Jelle,

Ze wou graag naar de expo van MSM in Leuven... Als ons dit lukt dat zou geweldig zijn, dat is dan met andere woorden een goed teken in de vooruitgang...

Bolje

Vele groeten,
Ronald

ThierryDS

Johnnytrein

Beterschap voor uw vrouw en hopelijk kunnen jullie naar de MSM expo.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

Thierry veel sterkte
en ja je gaat maar eerst missen wat er niet meer is
gelukkig is dit niet definitief en kan het alleen maar beter worden moet je zo zien
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Steam.N

Thierry, ik duim voor een snelle beterschap !
We zien jullie samen op de expo !  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }