Nieuws:

Nu in MSM 269 TREINSAMENSTELLING: Gemoderniseerde M4-rijtuigen

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Gefeliciteerd Jean ! ;)

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Jean  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

3rail

Gefeliciteerd man, maak er nog een mooie avond van.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

PietB

#4805
Vandaag 14 juni vieren jacques timmermans en rudiger56 hun verjaardag.



Jacques en Rudi van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Steam.N

#4806
Gelukkige verjaardag, Jacques en Rudi  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

#4807
Fijne verjaardag, Jacques en Rudi

marc goovaerts

Geniet ervan, allebei !

Metpetergaathetbeter

Gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een leuke dag van ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Jacques en Rudi  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Vandaag 15 juni vieren jacquesdw, Maylo en EvL  hun verjaardag.



Jacques, Ruud en Eddy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

3rail

Gefeliciteerd allemaal.
Maak er een mooie dag van.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Steam.N

Proficiat, Jacques, Ruud en Eddy  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }