Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Adri en Luc: Gelukkige verjaardag ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbouwpatrick

Gelukkige verjaardag aan alle gelukkige voor de maand oktober

PietB

Vandaag 4 Oktober  vieren modelbouwpatrick en Frietje hunn verjaardag.



Patrick en Tommy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

pandur

Patrick nogmaals een gelukkige verjaardag,
en ook aan Tommy de beste wensen
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

Gerolf

Proficiat, Patrick en Tommy  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Beiden een zalige zonnige verjaardag toegewenst !  :) ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Fijne verjaardag, Patrick en Tommy

Jurgen

Citaat van: PietB op 02 oktober 2015, 01:13:49 AM
Vandaag 2 Oktober viert Jurgen zijn verjaardag.



Jurgen van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Ik ben een beetje laat, maar toch bedankt allemaal.  :)
Amuseren heb ik zeker gedaan en als cadeau heb ik onder andere een B-dagtrip naar Train World gekregen, mijn geluk kan dus niet op!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steam.N

Proficiat, Patrick en Tommy !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007

Patrick en Tommy, proficiat

PietB

Vandaag 5 October viert hazegras zijn verjaardag.



Eric van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Eric !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007


Metpetergaathetbeter

Proficiat met je verjaardag !

Groeten Peter ;)