Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

evan

Leuk om ns werk van Tom te zien.  Mooi gemaakt en de foto is ook tof met hets strijklicht.

Kortom een aangename verrassing :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

Mooi Tom!

Ben enkele gevels aan 't bewerken op verschillende manieren...

Cozzy

Evan en Dirky, dank voor de complimenten! 8)

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

dani

bureau aan het herschikken...  PC verhuisd, Mac Mini er bij, 3D printer verhuisd, en de z21 bovenop de PC zodat het testspoortje nu met de iPad of iPhone kan worden bediend.  Dat werkt geweldig !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Hospitaal rekeningen betalen! Maar ook een mailtje gekregen dat er "iets" op komst is waar ik hopelijk een hoop modelbouwplezier ga aan beleven!

bollen neus

Zo, alle profielen en plaatjes zijn ingelijmd in de gaten van spoor O model Heljan, alles opvullen met polyester en staat te drogen, rest is voor in de loop van deze of andere week. Er zit niemand achter me aan (heb juist eens gekeken)

Extra donor modellen besteld ook de nieuwe NOHAB modellen die dit jaar gaan uitkomen bij Roco.

Den Eric.

grove den

Al langer ook met andere dingen bezig dan "alleen "maar bomen maken ;):
Voor mijn eigen toekomstige N schaal  module(?)/vaste baan ,die 100% zeker in een rots/bergachtig gebied gesitueerd zal zijn, wat geoefend betrekking het maken van rotsen van  gips en Knauf rotband....

En voor een vriend eerst landschap(listen!!) moeten bedenken voor een baan uit een bananboek...en dan in praktijk uitvoeren...valt niet mee!
Hoe het begon 2 jaar geleden...

Stand 18 januari 2015:
De linker hoek is bijna "klaar"

de rechterhoek "under construction"

art impression van die rechterhoek...

Jos

Peter

Ziet er al goed uit Jos
Die vlag, is dat de Nederlandse (wel donker van kleur dan) of de Duitse tijdperk II 'maar dan hangt ze onderste boven) ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

grove den

Dank je wel Peter :)
De vlag wilde ik een beetje "neutraal" houden:  beetje Duitsch, beetje Belgisch een ietwat Nederlandsch... 8) ;D

Jos

raf

peter als je goed kijkt dan is dat de oude belgische vlag van rond 1830

om het verschil met de nederlanden groter te maken werd nadien de vlag verticaal gezet

maar een mooie baan en zeker interessant om naar te kijken
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marc goovaerts

Die heeft dan ook maar héél kort bestaan.

grove den

Stop..stop stop :o...Ik heb gewoon maar wat kleurtjes gebruikt  en zag naderhand/tijdens het maken van de vlag dat het wel eens iets op een buurlands'vlag zou kunnen zijn....wist ook niet meer de juistkleurvolgorde!
Wel leuk om te weten dat de Belgische vlag er dan , zij het heel even, zo heeft uitgezien!  8) ;D
.... dat vlaggetje ,valt dan wel goed op :P ;D
Hier het  schaal N achtergrond kasteeltje gemaakt van karton , wat houten profieltjes en een heki muurplaat.

Jos

dani

ja, ze durven hier nogal eens over details doorgaan.. kennis delen :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

weet zelf niet of onze vlag momenteel eigenlijk de juiste is, want ik dacht dat er in de grondwet staat of er ooit ingestaan heeft dat het rood aan de kant van de vlaggemast hing/of zou moeten hangen !  :o ??? ::) :-\

Groeten Peter ;)