(even) adempauze en (tijdelijke) stopzetting hobby

Gestart door railman56, 06 december 2014, 22:45:20 PM

railman56

de laatste jaren wat tegenslagen moeten verwerken maar nu moet de stekker er toch even uit.
drie jaar geleden mijn werk verloren, vorig jaar (juni) vader overleden, vorig jaar (oktober) een rugoperatie en nu het slechte nieuws dat mijn echtgenote ziek is. maandag weten wij de juiste diagnose en dan kan de strijd beginnen.
voorlopig dus geen tijd en ook geen zin om met modelspoor bezig te zijn. al de projectjes liggen trouwens al enkele maanden stof te vergaren. het forum blijf ik (misschien) volgen. bedankt voor al de mooie momenten hier.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Buikske

 

doomslu

Marc, jullie komen er wel door man.
Sterkte gewenst.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DelticPower

Hallo Marc, inderdaad moeilijke tijden, soms vraag je jezelf af tot hoever het kan gaan, zonder er onderdoor te gaan. Maar houd moed, ook jouw echtgenote zal nu jouw steun volop nodig hebben. Maar samen sta je sterk, dat bewijst de afgelopen periode.
Wens jullie veel sterke, veel kracht. Op een spoedig herstel. Het hele forum denkt aan jullie en staat achter je.
Groeten Jan

Huugooke

Ik wens je veel sterkte toe, en hoop op de goede afloop voor je echtgenote.
Geef het hobby niet te vlug op, het kan een vlucht uit de harde werkelijkheid zijn.

rgp

Hallo Marc,

Ik kan je heel goed begrijpen, heb het laatste jaar ook wat te verduren gekregen, maar je mag NOOIT opgeven.  Ik ben stilaan uit de put aan het kruipen dankzij familie, modelspoorvrienden en een ongelooflijke collega-vriendin (en ze is niets meer).

Probeer iedere dag met een nieuwe lei te beginnen en tracht een soort "pispaal" te vinden bij wie je je verhaal kwijtkunt (dat is enorm belangrijk)

Roland

oebr

op tijd en stond terugkomen Marc, het kan je zinnen efkes verzetten.

Sterkte ondertussen !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

loebaske

#7
Ik wens je veel sterkte toe, en hoop op de goede afloop.


Eric

minitreintje

Märklin C-rail modulebaan met Arduino

Houdini

Veel sterkte Marc, en weet dat er steeds mensen zullen zijn die je willen helpen!

Michiel

Het is soms onbegrijpelijk waarom zoveel tegenspoed tegelijk moet komen. Staar je niet blind op wat tegen zit, maar pluk de mooie dingen van elke dag: een glimlach, een bloem, een zonnestraal, bezoek van een vriend, een kwartiertje kuieren door het MSM-forum... Jullie komen er wel doorheen. Veel moed, geduld en sterkte. Er komen betere dagen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Bolje

Veel sterkte voor u en uw vrouw, Marc.
Nu en dan even de gedachten verzetten bv hier op het forum kan de moeilijk periode misschien wat verzachten.
Vele groeten,
Ronald

Steam.N

Marc, veel sterkte !
Dit is een slechte periode, waar je je moet doorworstelen ...
Weet zeker dat de betere periode staat te wachten !

Ik hoop oprecht op de goede afloop voor je echtgenote.

Maar laat je modelbouw niet vallen:  je hebt een parallelle wereld nodig, waarin je telkens even op adem komt en je batterijen oplaadt.
Ik spreek uit ervaring: het is een reddingsboei in moeilijke tijden !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 07 december 2014, 09:27:48 AM


Maar laat je modelbouw niet vallen:  je hebt een parallelle wereld nodig, waarin je telkens even op adem komt en je batterijen oplaadt.
Ik spreek uit ervaring: het is een reddingsboei in moeilijke tijden !!!

Marc, veel sterkte in de periode die U en uw vrouw te wachten staat, met ons allen hopen wij  uw vrouw en U te kunnen steunen en hopen op een goede afloop !

Ik hoop dat je Jean's woorden(die eigenlijk dezelfde zijn van de mijne)in het achterhoofd houdt en op momenten dat je een verzetje(uitlaatklep) nodig hebt hierop terug kunt vallen !

Sterkte en tot later Peter ;)


Peter

Marc,

Ook van ons heel veel sterkte toegewenst en veel beterschap voor je echtgenote.

Wij hebben hier een sierbordjes staan met de volgende (Duitse) tekst

Immer wenn du glaubst, es geht nicht mehr,
Kommt von irgendwo ein lichtlein her.

Dus laat het hoofd niet hangen en blijf geloven dat het ooit terug beter wordt.
Met vriendelijke groeten
Peter