Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Geert !
en nog van eergisteren  :-[ :  Jacques, Ruud en Eddy: Ook proficiat !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Proficiat, Geert !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Proficiat !

Groeten Peter ;)

PietB

Vandaag ook weer twee jarigen NakkerV en OlivierV

Nick en Olivier van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

P.S.
dit was voor plm 2 weken mij laatste verjaardags wens.
Deze klus vordt voor mij waargenomen door Peter(Metpetergaathetbeter)
Ik vertrek vrijdag a.s. naar de Ardennen tot en met 8 Juli of daaromtrent.

GDE

Bedankt iedereen voor de verjaardagwensen  ;) Ik wist niet eens dat iemand dat kon zien wanneer het iemand zijn verjaardag is op dit forum . Een gelukkige verjaardag aan alle andere medeforumleden en veel treinplezier ... toegewenst  ;)

Steam.N

Dikke proficiat, Nick en Olivier !

En aan Piet: een prachtig verlof toegewenst.
En maak je geen zorgen ivm de verjaardagen :
Ik ben ervan overtuigd dat Peter zich uit de naad zal werken om te proberen je hoge service-niveau te bereiken  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Gefeliciteerd mannen en goede reis Piet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Gefeliciteerd met jullie verjaardag Nick en Olivier, maak er een ongelooflijke, onvergetelijke dag/schooljaar(Olivier) van ! 

Daar ik enkel Olivier persoonlijk ken hoop ik dat eindelijk de jaren van verstand zijn aangebroken(maar ik moet zeggen dat ik a veel positieve(Rudy juist hé,)signalen kreeg), alvast veel succes met je uitslag(nee niet op je gezicht ;D) maar van de studies!  ;)

Groeten Peter ;)

TBCédric

Een dikke proficiat aan de twee heren.
Treinbestuurder bij BLS Cargo North

Durango

Beide heren proficiat
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 juni 2014, 09:48:18 AM
Gefeliciteerd met jullie verjaardag Nick en Olivier, maak er een ongelooflijke, onvergetelijke dag/schooljaar(Olivier) van ! 

Daar ik enkel Olivier persoonlijk ken hoop ik dat eindelijk de jaren van verstand zijn aangebroken(maar ik moet zeggen dat ik a veel positieve(Rudy juist hé,)signalen kreeg), alvast veel succes met je uitslag(nee niet op je gezicht ;D) maar van de studies!  ;)

Groeten Peter ;)
Jaren van verstand? Wat is dat?

Allemaal dankjulliewel en goede reis Piet!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Alsnog proficiat, heren  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 11 juni 2014, 14:22:07 PM

Ik heb niet de gewoonte om gelukkige verjaardag te wensen,kwestie van er geen één over te slaan,om niemand (ongewild) te discrimineren!

Gelukkig ben ik niet zo ! Stel je voor dat we je 60ste verjaardag zo zouden laten voorbijgaan, Rudy ?

Bij deze Rudy proficiat met je verjaardag, en maak er na de minder leuke week een klein feestje van !  :)

Groeten Peter ;)

Steam.N