Budget Line

Gestart door thor, 10 januari 2013, 12:29:26 PM

patatje70

deze zijn inderdaad nog veel te zien in de Gentse regio... ballasttreinen hebben er soms 5 bij....

evan

Er zitten er ook een deel bij Tucrail waaronder 1 of 2 groene...

De 2 voorste locs zijn 62ers, de anderen Reeks 55 :)
Grts
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Toch al een foutje gevonden op die 6225 de twee zilverkl.blokjes tss de ramen is althans op  1 zijde (moet mogelijks op beide zijdes) niet aanwezig !

Groeten Peter ;)

Jurgen

Heb jij 'm al of heb je het in MSM gezien?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

ik twijfel nog of het deze wordt, met de foutjes in acht genomen zal VBV misschien het volgende model misschien wel iets bijsturen, veronderstel ik

ik bezit al een 15 tal 62's, waarvan ik tevreden ben, heb het echte model al eens kunnen aanschouwen op de clubbaan, de nieuwe is iets mooier, iets fijner, de ladders buiten beschouwing(zijn minstens even zwaar uitgevoerd) genomen toch is die handgreep tss de ladders wel mooier uitgevoerd dan bij die Roco, maar zoals MSM besluit je valt niet in schaamte met je oude Roco 62 en als je dan nog rekening houdt met de techniek van meer als 25 jaar geleden !

Ik veronderstel dat die 62 wel een beetje waardeverlies zullen ondervinden met die nieuwe maar zal zo'n geen vaart lopen als met die 59's !

Jurgen

Ik heb zelf de 6244 in bestelling staan, dit zal mijn tweede 62 worden. Mijn eerste is de Roco Infrabel 6242, vermits dat een gele is was mijn keuze voor een groene snel gemaakt.
Mvg, Jurgen

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 mei 2013, 16:23:38 PM
ik twijfel nog of het deze wordt, met de foutjes in acht genomen zal VBV misschien het volgende model misschien wel iets bijsturen, veronderstel ik

ik bezit al een 15 tal 62's, waarvan ik tevreden ben, heb het echte model al eens kunnen aanschouwen op de clubbaan, de nieuwe is iets mooier, iets fijner, de ladders buiten beschouwing(zijn minstens even zwaar uitgevoerd) genomen toch is die handgreep tss de ladders wel mooier uitgevoerd dan bij die Roco, maar zoals MSM besluit je valt niet in schaamte met je oude Roco 62 en als je dan nog rekening houdt met de techniek van meer als 25 jaar geleden !

Ik veronderstel dat die 62 wel een beetje waardeverlies zullen ondervinden met die nieuwe maar zal zo'n geen vaart lopen als met die 59's !
En hij is spookrijder, maar dat kan aan de instellingen van de decoder gelegen hebben. ;)

Ik bezit nog geen enkele 62 en 't zou mij eerlijk gezegd niet veel uitmaken of het er eentje van Roco is of VBV moest ik er hebben, beiden zijn naar mijn mening even mooi, enkel moeten bij de 62's van Roco de lichten omgebouwd worden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Ik heb mij onlangs een nieuwe 62 - TBL2 aangekocht. Ik vind het een mooie machine en vind deze fijner dan de oudere Roco's.
Deze loc heeft zeer goede rijkwaliteiten, zoals ik van de locs van VB gewoon ben. Ik ben benieuwd naar de versie met de nieuwe Infrabel kleuren. Die staat sowieso op mijn verlanglijstje  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Anarchy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 mei 2013, 12:07:48 PM
Toch al een foutje gevonden op die 6225 de twee zilverkl.blokjes tss de ramen is althans op  1 zijde (moet mogelijks op beide zijdes) niet aanwezig !

Groeten Peter ;)

Dat is geen foutje, maar bewust achterwege gelaten door VBV. Budgetline weet je wel ...

Metpetergaathetbeter

daar op sparen, lijkt mij toch vreemd en al die details ?

Groeten Peter ;)

bollen neus

Citaat van: OlivierV op 30 mei 2013, 18:39:20 PM
, enkel moeten bij de 62's van Roco de lichten omgebouwd worden.

Hallo Olivier, dat zal je me toch eens uit de doeken moeten doen dan? Wat is hiermee verkeerd?
:)

conducteur

Er is geloof ik een oplage geweest waarbij de lichten verkeerd zaten (waar de witte zaten, zaten de rode en omgekeerd). Verder geven ze niet echt veel licht. Zeker niet bij analoog, maar daar bestaan diy oplossingen voor met ledjes van 2mm of digirails heeft een kitje.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

thor

Kon in MSM 126 lezen dat deze locs tevens reizigerstreinen trokken.
Weet iemand welke precies en met welke wagons desgevallend.
Zijn er ergens foto's beschikbaar?
Groeten
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

mark7758

NMBS 62/63. Met L-rijtuigen, Met M2 rijtuigen, met M3 rijtuigen.
Even google en je heb foto's.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Jurgen

Citaat van: Anarchy op 30 mei 2013, 18:56:53 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 mei 2013, 12:07:48 PM

Groeten Peter ;)

Dat is geen foutje, maar bewust achterwege gelaten door VBV. Budgetline weet je wel ...

Het probleem is niet dat ze het achterwege gelaten hebben, ze hebben het juist wel geplaatst terwijl het niet moet! Kijk maar eens naar de foto op blz 17 van MSM en vergelijk die met het model.  ;)
Zelf kan ik niet meteen een foto vinden van de echte loc, maar tenzij iemand het bewijs heeft dat de loc wel zo heeft rondgereden is dit dus een klein foutje.
Mvg, Jurgen