Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

Budget Line

Gestart door thor, 10 januari 2013, 12:29:26 PM

argilla

gaat het hier alleen om D analoog versie met een AC versie.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janieburton

Welke decoder zit in de versie DC Digital VB-91XX.02?

Jurgen

Mail eens naar Van Biervliet, zij zullen dit beter weten dan wij.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ems

Citaat van: ems op 26 april 2013, 10:39:15 AM
Ben benieuwd wie de eerste foto's kan laten zien en de ervaringen kan delen  ;)
Nog steeds niemand dit model in huis om foto's te kunnen laten zien? (zou de verkoop bij VBV dan zo slecht gaan??)
Groet, Edwin

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Luc is op pad om TGV's & Thalyssen te gaan slepen? Of toch liever 'n Fyra?

't Zijn schone machines, 'k heb er ook al eens eentje mogen aanschouwen, netjes afgewerkt zoals het hoort.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Steven123

Ziet er netjes uit,
en inderdaad prachtige machines!  :)

Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

doomslu

Citaat van: OlivierV op 18 mei 2013, 11:48:54 AM
Luc is op pad om TGV's & Thalyssen te gaan slepen? Of toch liever 'n Fyra?

't Zijn schone machines, 'k heb er ook al eens eentje mogen aanschouwen, netjes afgewerkt zoals het hoort.
Je hoeft ze niet noodzakelijk in te zetten om gestrande TGV's en dergelijke te slepen, al zijn ze uiteraard daarvoor bestemd.
In Spoorwegjournaal vond ik enkele foto's van meer 'gewone' opdrachten voor deze TBL2-locs, zoals het slepen van goederentreinen of meettreinen.

Het artikel voor MSM 126 is klaar...

Jurgen

Ik heb de groene versie besteld en daarop is het nog even wachten. Zelf heb ik ze nog niet in model gezien en ik vraag me af of de aflijning tussen geel en groen scherp is of niet. Ik veronderstel dat we dat eind deze maand kunnen lezen in MSM?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

ems

Bedankt Luc, ziet er fraai uit! Wordt er in MSM ook nog een vergelijk gemaakt met de Roco-modellen? (want volgens mij gaan die aardig gelijk op)

PS: die loc op de achtergrond is ook wel erg interessant, wat voor uitgave/merk is dat?
Groet, Edwin

doomslu

Citaat van: ems op 18 mei 2013, 15:49:37 PM
Bedankt Luc, ziet er fraai uit! Wordt er in MSM ook nog een vergelijk gemaakt met de Roco-modellen? (want volgens mij gaan die aardig gelijk op)

PS: die loc op de achtergrond is ook wel erg interessant, wat voor uitgave/merk is dat?
Edwin, ja er wordt een vergelijk gemaakt.

Die loc op de achtergrond is volgens mij een messing model van een CFL-loc.

Ik had het genoegen onlangs een reportage te maken van een mooie Luxemburgse baan. De reportage mag je na de zomer verwachten. De man heeft heel wat mooi rollend materieel.
Een uur of twee voor ik bij hem langs ging kwam de courrierdienst langs met het model van de 6225. Ik heb dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om het machientje op die baan te fotograferen...  ;)

D_Loc

Citaat van: doomslu op 18 mei 2013, 16:25:07 PM
Citaat van: ems op 18 mei 2013, 15:49:37 PM

Edwin, ja er wordt een vergelijk gemaakt.

Die loc op de achtergrond is volgens mij een messing model van een CFL-loc.

De loc op de achtergrond is een CFL 800 (GM/EMD export versie van SW8 in licentie gebouwd door AFB, Luxemburg is zover ik weet het enige Europese land met dit type locomotief). Het model is waarschijnlijk het messing model van Modelshop maar dat is een aanname...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

Dank je Dirk, dat klopt.
De man bezit diverse messing modellen van Modelshop. Ik veronderstel dat dit er ook één van was, maar m'n geheugen laat me in de steek...

Metpetergaathetbeter

En als die loc(s) al eens iets anders trek(ken)t dan een TGV is dat dan samen of is dan ook al een 1 loc ? (zoniet dan dien je er twee kopen of een spaarrekening aanleggen bij VBV!)

Groeten Peter ;)