Nürnberger spielwarenmesse

Gestart door Peter, 11 januari 2013, 16:55:22 PM

Steam.N

Er ligt hier een grote korrel zout ... hoe zou dát komen  ;D  ::) ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Citaat van: doomslu op 02 februari 2013, 19:51:36 PM
Is het groen, grijs of wit?
Is goed mogelijk

Kan het iets verder trekken of wordt het getrokken?
Ja
:-X
Schitterend, Luc  ;D  ;D

Paul's gulpfunctie is ook een goeie  ;D  ;D  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

We kunnen de vragen ook anders stellen : Hoeveel zal het ons kosten ?

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

BD1701

Ja we kunnen vele kanten op he, t'is wel nog lang wachten tot we het zullen weten, t'is bijna nog een maand vooraleer de nieuwe MSM uit is. Hopelijk komen we al eerder iets te weten? Misschien nog wa tips ofzo? Gaat het hier om één verrassing, of zijn er nog andere ook ?
 

doomslu

In de volgende MSM, waarop het inderdaad nog een maandje wachten is, komt het Nürnbergnieuws.
Daarin komt de aankondiging van een verrassend nieuw Belgisch model dat in 2014 op de markt gaat komen (de ontwikkeling start nu).
Voor het budget-model van Van Biervliet zullen we waarschijnlijk nog wat meer geduld moeten hebben, doch als de aankondiging er komt, zal het model er ook zijn.
En misschien mag ik heel binnenkort hier een leuk koopje aanbieden aan onze lezers...

We hebben niet stilgezeten daar in Nürnberg.  :D  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BD1701

Oke Luc, dit is een duidelijk antwoord waarvoor dank.
Wat dat nieuw model betreft, ben ik erg benieuwd maar het zal ongetwijfeld iets moois worden; En wat het Budget-Line model betreft, heb ik al een vermoeden van wat het zou kunnen zijn, maar dat even ter zijde.
Het wordt volgens mij toch een jaar met redelijk wat nieuwe modellen voor de Belgische markt, dus ik ben best wel tevreden.
Is er in feite nog nieuws over de M4-rijtuigen die ooit aangekondigd werden, maar waar niet meer over gesproken wordt?
 

Jurgen

Ik heb nog steeds totaal geen idee over dat budget model van Van Biervliet. Maar op hun website staat dat ze deze maand meer info geven. Laat ons hopen dat ze zich aan hun woord houden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.


doomslu

Leuk.

Ik heb het opnameteam daar constant bezig gezien, en nu kan ik het resultaat bekijken.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *