Uw voornemens of nieuwe initatieven voor het jaar 2013

Gestart door argilla, 20 december 2012, 17:51:19 PM

gardevil

Ik denk dat ik dit jaar maar eens geen goede voornemens maak maar slechte, als je die vergeet ligt er niemand wakker van  ;D ;) :o
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Gerolf

Mijn voornemens op modelspoorvlak: Tijd steken in mijn zolderbaan, geen minibaantje maar de grote  ;D
... maar ook wat meer tijd steken in mijn werk en privé  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Allereerst: dat we beiden gezond blijven.

Huis: eindelijk de trap eens afschuren en terug vernissen.
Een nieuw terras in de tuin aanleggen en de tuin zelf dus heraanleggen.
Verschillende kamers schilderen en behangen.

Modelspoor: mijn verzameling wat verkleinen. Wat heb je er aan als een deel van je loks/rijtuigen niet op je baan maar in dozen blijft zitten om er "soms" eens mee te rijden.
Meer en meer overgaan naar tijdperk III
Eens afwerken waar ik mee bezig ben (Bekolingskraan, div. gebouwen enz.)
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Voor mij:
- station afwerken, samen met de omgeving
- van start gaan met modules voor de MSM N-modulebaan
- ets proces onder de knie krijgen

En in de 1:1 wereld:
- zolder afwerken
- bakhuis achter in de tuin rechtzetten (bokrijk-achtig, met balken met gat/pen verbindingen en lemen muren)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Ik ga trachten om dit jaar toch nog de scanner te installeren. Die doos staat hier nu al 1 jaar in mijn voeten.

CiteerEen nieuw terras in de tuin aanleggen

Verdorie, dat moet ik ook nog doen volgend jaar. Alle materiaal ligt al klaar trouwens.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Blijven leven, min of meer gezond, met een sluitend saldo elke maand.

Frank_N

Citaat van: doomslu op 20 december 2012, 20:48:28 PM
Eigenlijk maak ik zelden goede voornemens, of toch niet specifiek op het einde van het jaar.
Voor de grotere uitgaven wordt natuurlijk wel gepland. Volgend jaar zijn de gevels van het huis aan de beurt. Ze kunnen een likje verf gebruiken!

Natuurlijk zijn er ook op modelbouwgebied een aantal projecten die wel eens zouden mogen afgewerkt worden, maar dat lukt toch niet binnen een vooraf bepaalde termijn...

Voor de rest zal ik al heel blij zijn als alles zijn gewone gangetje mag gaan. Echt waar!  :)

Mijn ideetje, Luc :D ;D
Groet van Frank