waar gaan al de rolmeters naartoe?

Gestart door Havoc, 13 augustus 2012, 18:16:59 PM

Havoc

Waar verstoppen al die dingen zich? Ik koop zeker ieder jaar 2 rolmeters. Let op, minstens 2, sommige jaren zijn het er meer. En toch zijn die elk jaar verdwenen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ronald

Tja Johan, 't zal aan je eigen slordigheid liggen.....[:D] [;)]

ardjoena

 

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door ardjoena

Die rollen naar buiten.[:D][:D]
Dirk



Ofwel ben je gerold geweest ![:D]
Groeten Peter[;)]

doomslu

Toen ik in 't lager onderwijs zat (eeuwen geleden [;)]) hadden de 'meesters' een stok van ??n meter lengte. Die raak je niet zo makkelijk kwijt, Johan. [:D]
Maar vind je die nog?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Een rolmeter is niet het enigste stuk gereedschap dat kan verdwijnen als sneeuw voor de zon...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

Wel Luc, mijn plooimeters die verdwijnen ook niet zo snel... Heb dan maar zo'n exemplaar gebruikt. Ik heb hier nog een stuk staal van 1 meter liggen, dat gaat ook niet zo snel lopen. Weegt wel wat veel en is wat onhandig in de hoeken. [:o)]

Het blijft toch eigenaardig dat sommige stukken gereedschap zo gemakkelijk verdwijnen terwijl andere steeds trouw op post zijn. Kleine kruisschroevendraaiers zijn ook zo'n dingen dis steeds verdwijnen. En potloden om af te tekenen.

Maar een schroevendraaier met een verwrongen blad, die raak je nooit kwijt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Klinkt zooooo bekend.
Maar pas op:  sommige hebben een klein hartje:
Als je dan eens goed uit je krammen vliegt en wat rondtiert, blijken ze de volgende dag(en)  ineens hun stal teruggevonden te hebben ...
Niet dat iemand ze heeft zien terug binnenkomen, natuurlijk [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Mijn rolmeter ben ik nog nooit kwijt geweest, maar die heeft een vaste plaats [^]
Ik heb ook een stalen meetlat van 100cm. Nog niet vaak gebruikt [:I]
Mijn pincetten daarentegen lijden een eigen leven.
Die hebben twee benen, en als je het mij vraagt trippelen ze soms weg. Soms vind ik ze terug met scheve voeten (=tippen verbogen) [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

het kan ook anders[:)][;)]... ik gebruik nog steeds mijn rolmeter van pakweg 30 jaar terug en geloof me, als ik die nu nodig zou hebben haal ik die gewoon van op "zijn plaats"...

Beetje de discipline van de vliegtuigmekanieker: "elk stuk gereedschap heeft zijn eigen plaats en al die plaatsen moeten bezet zijn als het vliegtuig de werkplaats verlaat!"... kwestie van geen tang tussen de stuurkabels te laten liggen h?!
Maar ik kan ook niet verdragen dat iemand anders mijn gereedschap gebruikt [}:)]

De aard van het beestje Johan... [;)]