verschillende sexen verschillende manier van denke

Gestart door Metpetergaathetbeter, 31 juli 2012, 14:44:23 PM

Metpetergaathetbeter

Twee vriendinnen praten in de keuken met mekaar
1 : En ? Goeie sex gehad gisteren ?

2 : Ach zwijg er mij van, het was een ramp. Mijn man is thuisgekomen, heeft snel zijn eten naar binnen geslagen, is op mij gekropen, was in 3 minuten klaar en is direct in slaap gevallen.... en bij u?

1: oooh het was echt fantastisch. Hij is thuisgekomen van zijn werk en heeft me meegenomen voor een romantisch diner. Daarna zijn we samen nog een uurtje gaan wandelen en als we thuiskwamen heeft hij het hele huis vol met kaarsjes gezet. Het voorspel heeft wel een uur geduurd en daarna hebben we nog eens een uur gevree?n. En als we klaar waren hebben we nog gezellig een uurtje gepraat alvorens we gaan slapen zijn. Het was echt fantastisch !!!!

Op datzelfde moment zijn ook de twee mannen in het salon met mekaar aan het praten :

1: En? Goeie sex gehad gisteren?

2: Ja jong, echt fantastisch. Ik kwam thuis en mijn eten stond klaar. Ik heb rap gegeten, daarna direct gesext en dan gaan slapen, en gij?


1: Zwijg jong het was een ramp. Ik kwam thuis en had geen eten want er was geen electriciteit, want mijn vrouw was vergeten de factuur te betalen. Van misere heb ik haar moeten meenemen op restaurant. ?T was verdomme zo duur dat ik zelfs geen geld meer had voor nen taxi en ik ben een uur te voet naar huis moeten gaan. En als we dan thuis waren was er natuurlijk nog geen electriciteit en zat er niks anders op dan een stomme kaars aan te steken om toch iets te zien. Dat werkte allemaal zo erg op mijn systeem dat het meer dan een uur geduurd heeft voor dat ik hem recht kreeg. En ne keer dat het dan zover was heeft het nog een uur geduurd voor ik kon klaarkomen. ?K was er zo van gestresseerd dat het nog zeker een uur geduurd heeft voor ik in slaap kon vallen en die hele tijd heeft die van ons hare kwebbel gene seconde dicht gehouden... Een ramp!!!

Groeten Peter;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }


Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Klaas Zondervan

Twee mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, maar dat toch heel verschillend beleefd hebben. Waar ken ik dat toch van? Oja, op een forum, daar gebeurt dat ook weleens.[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Twee mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, maar dat toch heel verschillend beleefd hebben. Waar ken ik dat toch van? Oja, op een forum, daar gebeurt dat ook weleens.[;)]

Maar dan niet van verschillende sexen, maar nationaliteit. [:D][:D][:D] [;)]

Die mop hierboven had ik al ergens gelezen. Wie weet misschien zelfs op het forum, maar het blijft een uitstekende en ... bovendien nog erg waar ook! [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Weet jou vrouw ook dat je er zo over denkt?  [^][^]

P.S. Als je wilt kan ik het haar morgenavond wel vertellen hoor.[:D][:D]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

citaat:
Geplaatst door mark7758

Weet jou vrouw ook dat je er zo over denkt?  [^][^]

P.S. Als je wilt kan ik het haar morgenavond wel vertellen hoor.[:D][:D]

Mark, als ze dat na 32 jaar nog niet moest weten... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Klopt. Maar ik vraag het maar. Zolang we te samen door 1 deur kunnen is het goed.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door mark7758

Klopt. Maar ik vraag het maar. Zolang we te samen door 1 deur kunnen is het goed.



Als dat het gat van de deur is zit het wel goed[:)][:)]
Samen door de deur is minder[:0]
wim

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Samen door de deur is minder
Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. Je kan ook zeggen: de opening waar je deur kan, dat is de deur. Doe je vervolgens de deur dicht, dan kan je er niet meer deur.
Hoe wonderlijk is onze taal, juist het ding waar je niet deur kan, dat noemen we deur.[8D]

argilla

amaaiiiiiiii ook niet zat zijn om te lullen [;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

citaat:
Geplaatst door mark7758

Klopt. Maar ik vraag het maar. Zolang we te samen door 1 deur kunnen is het goed.

Ben je wat kilo's bijgekomen? [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Nee. Niet dat ik weet. (Als je me niet gelooft, kom je morgen maar langs. Ergens tussen 19.30 en 21.30 ben ik wel even op het perron van Bettembourg.)[^]
Ik mag vrijdag bij een gezamelijke kennis langs. En s'middags ben ik ........ (Dan weet jij wel wat.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Havoc

citaat:
Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. Je kan ook zeggen: de opening waar je deur kan, dat is de deur. Doe je vervolgens de deur dicht, dan kan je er niet meer deur.


Deur de deur deur... (met brussels accent lezen)
Met vakantie voor onbepaalde duur.