Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Oranjegekte

Gestart door PietB, 03 juni 2012, 20:50:03 PM

doomslu

Te koop: volledige lading oranje vlaggetjes. Zo goed als nieuw...  [:D][:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door doomslu

Te koop: volledige lading oranje vlaggetjes. Zo goed als nieuw...  [:D][:o)]



Luc, lachen met iemands anders miserie, da's toch ook niet mooi ? [}:)]Groeten Peter[;)]

Martin Welberg

Verpats de mijne er maar bij [:D]










duh heb er geen [;)]

PietB

Het land is in rep en roer!
Met 2 - 1 verloren van Duitsland, wat erg h??

Mij doet het niets, ik vind voetbal een erg dom spel en de supporters rare mensen.
Tot vlak voor de wedstrijd was iedere supporter er van overtuigd dat Nederland ging winnen, nu na de wedstrijd is het voor iedere supporter logisch dat er verloren is, hoe kan dat nou?
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd, of wel?

grt Pieter.

wisselstromer

aan al die belgen die voor de hollanders supporteren:
MUAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHA [}:)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

argilla

citaat:
Geplaatst door bossie

Het land is in rep en roer!
Met 2 - 1 verloren van Duitsland, wat erg h??

Mij doet het niets, ik vind voetbal een erg dom spel en de supporters rare mensen.
Tot vlak voor de wedstrijd was iedere supporter er van overtuigd dat Nederland ging winnen, nu na de wedstrijd is het voor iedere supporter logisch dat er verloren is, hoe kan dat nou?
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd, of wel?

grt Pieter.





Opnieuw verloren die Hollanders wat jammer [:D]
Te koop : volledige Nederlandse "Kampioenen" aanmelden bij ........
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Havoc

citaat:
Luc, lachen met iemands anders miserie, da's toch ook niet mooi ?


Wel als het over hollanders gaat [}:)]

Trouwens, de enige schade hier is een gekreukte eigendunk. Een dozijn poenscheppers die nu een iets mindere premie krijgen...moeten ze het maar met een sportwagen minder doen dit jaar.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Allemaal wel grappig, MAAR:

die hollanders zijn wel op het kampioenschap geraakt, en wij niet ...
Als de Belgische spelers nu eens echte vechters waren, die er samen voor gingen ...
dan zou ik ook wel naar de matchen kijken !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Chrisrail

#38
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

PietB

Ik bemerk hier toch een behoorlijke tendens in de richting van leedvermaak, van sommige van onze Belgische vrienden.
Jammer, is nooit mijn bedoeling geweest, om de oude tegenstellingen weer op te rakelen, toen ik deze thread opende.
Havoc slaat de plank volledig mis, erg ongepast dunkt mij.
Spijtig dat het die kant opgaat, als ik dat geweten had was ik er nooit, van uit een stukje zelfspot, aan begonnen.

Maar misschien is het dan toch tijd om de boel te gaan sluiten, voor er beledigende reakties aan komen.
Heren admins doe er maar eens wat mee, svp.

grt Pieter.

Havoc

Ik denk dat jij de bal behoorlijk misslaat Bossie. Dit soort vlaams-hollands vertier op elkaars kap is er bij iedere voetbalgebeurtenis sinds jaaaaren. Hoe kan je zoiets serieus nemen?

Dat de belgen al lang nergens meer geraken is geen nieuws. Maakt niet uit of het voetbal of politiek is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Martin Welberg

Bedoelt ie dat stukkie over Hollanders of over de poenige spelers ??

Heb met beiden geen problemen...

Metpetergaathetbeter

Pieter,

Als je las en op TV hoorde wat Oranje in gedachten had (dromen) en je gaat dan af als een gieter (de denen gingen ze opeten en de Duitsers eventjes netjes opzij zetten) dan krijg je zoiets als leedvermaak, trouwens is niet eigen aan Belgen (die niet mochten meedoen) maar ook Nederlanders doen  mee aan het Lachen met hun Oranje (met zijn talloze vedetten die opeens weer met hun beide voeten op de grond staan).

Hopelijk herpakken ze zich en hebben ze nog een waterkansje, maar helaas staan ze dichter bij de bus die hun huiswaatrts brengt dan die naar de volgende ronde ! Maar ja, wie weet komen ze toch nog op die andere bus ?

Groeten Peter[;)]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door milocomarty

Bedoelt ie dat stukkie over Hollanders of over de poenige spelers ??

Heb met beiden geen problemen...



Eerlijk gezegd als je veel geld beloofd wordt en je kan dat verdienen wie zou dat weigeren, ik in ieder geval niet !

Groeten Peter[;)]

PS als je eens wist wat ik dan allemaal zou kopen en nu moet laten staan, was ik maar beroeps-voetballer of Formule 1 piloot geworden ![:p]

Metpetergaathetbeter

zouden de Duitsers dit ook gelezen hebben, alvast heel slim van de Nederlandse media !
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/1454041/2012/06/14/Nederlands-voetbalblad-kraakt-cornercode-Oranje.dhtml

Groeten Peter[;)]