Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Voor het eerst zal ik me even voorstellen

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 03:49:37 AM

Martin Welberg

Mijn naam is Martin en heet Welberg van achteren. Tevens lid van de RRL, beneluxspoor en wat meer forums. Om eerlijk te zijn ben ik een klein beetje lid geworden om Evan z'n perikelen te kunnen volgen en af en toe een klein beetje commentaar te geven ;)Bouw zelf in O en wel de commerciele smalspoor variant daarvan 0n30..M'n baan die ik aan het bouwen ben heet Cardigan Bay Coastal RR en zal er tezijnertijd wat van gaan plaatsen..
Voor mensen die het graag willen zien wat ik aan het bouwen ben...urlhttp://www.railroad-line.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=31734/urlda's een engelse bouwtopic, en een plaatje van m'n baan..
imghttp://www.railroad-line.com/forum/data/milocomarty/201212181652_DSC_0864_1473.JPG/img

Gegroet Martin

Gerolf

Dag Martin, hartelijk welkom [8D]
Dat baantje dat je daar hebt ziet er verdorie niet verkeerd uit [:p] [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Welkom Martin,

Zo te zien is het in ieder geval niet om te leren van Evan, want die baan ziet er TOP uit![:0][:p]

Alvast veel leesplezier en tot binnenkort! Ik dacht dat ik je baan al op een ander forum tegenkwam, kan niet meteen plaatsen, omdat de schaal eigenlijk niet mijn ding is, maar dat wil niet zeggen dat ik geen bewondering heb voor je bouwkunst !

Groeten Peter


Martin Welberg

Bedankt allen voor het warme welkom. Hoop hier toch nog wat te kunnen leren van Evan [;)] En het klopt idd ben redelijk actief op een aantal andere fora waaronder dus de RRL, beneluxspoor en het amerikaanse treinen forum. En nu ook hier. Na jaren niets doen heeft het virus bij mij in alle hevigheid toegeslagen en begin ik een aardige modelbouw junk te worden [:D]

railman56

welkom op het forum martin en je intro mag er ook wezen.
dat word weer genieten [:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Steam.N

Welkom op dit forum!  Mooie baan heb je!
We hebben weer iets om naar uit te kijken [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }