Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

T-shirt, Polo of Sweather ?

Gestart door Metpetergaathetbeter, 26 maart 2011, 16:57:18 PM

Metpetergaathetbeter

Na Mechelen had ik al eerder eens een ballonnetje opgelaten of er interesse zou bestaan voor een Polo, T- Shirt of Sweather !

Heel even is daar reactie op gekomen o.a. van Luc, later heb ik nogmaals ik weet niet meer waar en wanneer hetzelfde trachten te lanceren.

Wanneer een heleboel exempl. besteld zouden worden moet dit toch te doen zijn voor een schappelijke prijs.

vroeger vertelde ik dat ik in Mechelen verschillende mensen zag lopen met een sweather van 3-railforum, verder zag ik dat er op die sw. eveneens de leden hun nick-name (en naam) van het forum stonden gedrukt.

Mochten wij zo'n (om 't even wat) kledingsstuk kunnen bestellen via het forum dan zou het toch op een tentoonstelling, opendeurdag, enz..
gemakkelijker zijn elkaar te ontmoeten en eventueel kennis te maken !

Misschien kan het ook een idee zijn om eventueel sponsors te zoeken om eventueel het kledingsstuk in prijs aantrekkelijker te maken !

Heb je ideeen laat eens iets horen !

Laatst ben ik naar de 2deontmoetingsdag Belgie van 3-railforum geweest en ik heb daar eveneens een groot aantal mensen gezien met zo'n sweather !
Bovendien ook een aantal mensen gezien die hier ook al eens of meerdere keren op ons forum aktief waren !

Misschien een idee om ook te organiseren !
Er was weatheren, koploper en wintrack, ombouwen van wissels en decoder inbouwen waren enkele van de interessant onderwerpen die je kon bijwonen (zelf doen ! ).Je kon meerdere thema's volgen.
Door de beperkte ruimte was het maar mogelijk om 30 mensen in te schrijven en onmiddelijk was alles volzet !

Groeten Peter;)



dgrr57

De badge word al niet veel gedragen [:(]. Ik hoop dat de t-shirt het beter doet [;)]
En ik zal zeker niet mee doen behalve als je een tweetalige-shirt MSM-TMM aanbied [:D][:D][:D][:D]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door dgrr57

De badge word al niet veel gedragen [:(]. Ik hoop dat de t-shirt het bete doet [;)]
En ik zal zeker niet mee doen behalve als je een tweetalige-shirt MSM-TMM aanbied [:D][:D][:D][:D]



Heeft natuurlijk veel met zelfdisipline te maken !
Groeten Peter[;)]

PS is als een autogordel(al dan niet)dragen in de wagen, niet bellen met de GSM in de wagen,....

Steam.N

citaat:
Geplaatst door dgrr57

De badge word al niet veel gedragen [:(]. Ik hoop dat de t-shirt het beter doet [;)]
En ik zal zeker niet mee doen behalve als je een tweetalige-shirt MSM-TMM aanbied [:D][:D][:D][:D]



Op Ontraxs2011 had ik mijn badge op (splinternieuw [:D]).  Ik was dan wel de enige [:(][:(].  Die blijft in de auto liggen.  Dan vergeet ik hem niet, volgende keer ...

Als er een t-shirt of sweater uitkomt: ik doe direct mee !
En als er een weer een forum-dag komt: laat maar weten.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Steam.N

citaat:
Geplaatst door dgrr57

De badge word al niet veel gedragen [:(]. Ik hoop dat de t-shirt het beter doet [;)]
En ik zal zeker niet mee doen behalve als je een tweetalige-shirt MSM-TMM aanbied [:D][:D][:D][:D]



Op Ontraxs2011 had ik mijn badge op (splinternieuw [:D]).  Ik was dan wel de enige [:(][:(].  Die blijft in de auto liggen.  Dan vergeet ik hem niet, volgende keer ...

Als er een t-shirt of sweater uitkomt: ik doe direct mee !
En als er een weer een forum-dag komt: laat maar weten.




Luc, da zijn d'er al 2(3 wanneer 2talig) ![:D][}:)]
Groeten Peter[;)]

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door doomslu

Nog 48 te gaan! [:D]



Plesant, he ?[:D]Luc, ??nmaal die er zijn ga je de bestellingen niet kunnen volgen [}:)]

Nee, Luc alle gekheid op een stokje, persoonlijk vind ik het nog niet zo'n gek idee ! Misschien kun je op de sweathers of wat ook mag beslist worden als kado bij de minibaantjeswedstrijd geven aan de deelnemers(zou op zijn eigen al promotie voor zowel MSM als het forum )! Toch maar eens over denken zonder het al het ware meteen af te schieten ! En waarom geen sponsors bijbetrekken ? Dit kan de prijs drukken en waarom niet meteen druk samen met de franstalige zusterpartij(als ware tweetalige bedrukking)! Meteen een vijver waar meteen meer vis in zit om te vangen !En wanneer je de mogelijkheid geeft om je nick-name hierop te laten drukken(zoals 3railforum) dan heb je niet meer batch,tju toch wel vergeten (thuis of in de auto)!

Groeten Peter[;)]

Peter

Geen slecht idee. Een sweater of polo zou mij ook wel aanstaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

adrievans

Ik doe ook mee,1 of 2 talig maakt niet uit.
Maar je nickname meedrukken,worden dan de kosten niet hoger,ieder kledingstuk wordt dan toch apart bedrukt.(in ieder geval meer bewerkingen)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Paulogic

Idem hier... laat maar komen ![^]
mvg,
Paul(ogic)

D_Loc

T-Shirt drukken lijkt niet al te duur te zijn. Kijk eens op Vistaprint ( www.vistaprint.be / www.vistaprint.nl )
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

martintje

Vooropgesteld dat ik persoonlijk niet met zo'n Polo ga lopen ( T shirt is te koud voor de wintermaanden, Sweater te warm in de zweethallen), even een paar kleine aanbevelingen van een zelfbenoemde kenner in promotiekleding [:D]
Drukken van aparte namen is inderdaad duur
Zeefdruk en transfer druk is alleen aantrekkelijk bij grotere aantallen met exact dezelfde opdruk, omdat er filmramen gemaakt moeten worden
Deze kosten zijn vast, of keje nou 1 of 100.000 shirts drukt.
aparte namen is alleen met borduren aantrekkelijk, dus niet met drukken
Ook de perssystemen met zelfgeprinte druksels zijn prijstechnisch gezien wel aardig, echter, was je kleding niet teveel, het kon wel eens vervagen :)

Logo van het forum, kan alleen in Full color, ergo, kan dus alleen in transfer, niet in zeefdruk door het kleurverloop. logo kan wel vereenvoudigd worden
Mijn tip zou zijn, logo transferdruk of in vereenvoudigde vorm zeefdruk in een groot aantal, met diverse maten, of wachten tot je minimaal 50 deelnemers hebt.
DForumnaam er onder laten borduren, als je alleen een naam laat borduren zitten er geen voorkosten aanvast, geldt alleen voor logo's.
Nadeel van vooraan bestellen is de grote vraag: Wie financieerd het voor ??

Ik heb de site van Vista bekeken, en laat je niet foppen:
Er staat  
citaat:
Nee. In tegenstelling tot andere bedrijven brengt Vistaprint geen opzet- of borduurkosten in rekening voor uw geborduurde polo's. De prijs die u ziet is de echte prijs, hier komen alleen nog de verzend- en verwerkingskosten, en de kosten voor uploads en het op maat maken van het product bovenop


klopt dat de meeste opzet kosten berekenen, echter ik heb nog nooit gehoord van upload kosten en kosten van het op maat maken.
het is dus een leuke zin, maar pure misleiding, want ze zeggen eigenlijk "we halen niet zoals de meeste bedrijven uw geld uit uw rechterzak, maar wij halen het uit uw linkerzak... " [:D] om over de prijs nog maar niet te spreken... ook bij grote aantallen [:(]
Mvg Marty

Metpetergaathetbeter

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=14695.0 eventjes bij  de vrienden van 3rail-forum gekeken en gevonden, ik weet niet of er goedkopere oplossingen zijn ? Wanneer je uitgever van een maandblad bent en je klopt aan bij iemand die zo'n dingen kan maken en met sponsering moet toch iets mogelijk zijn !Ik weet trouwens niet of 3rail-forum bv.door Marklin gesponsord word, want men heeft daar in het verleden de naam moeten(of aangepast om geen problemen te krijgen) veranderen.

Groeten Peter[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=14695.0 eventjes bij  de vrienden van 3rail-forum gekeken en gevonden, ik weet niet of er goedkopere oplossingen zijn ? Wanneer je uitgever van een maandblad bent en je klopt aan bij iemand die zo'n dingen kan maken en met sponsering moet toch iets mogelijk zijn !Ik weet trouwens niet of 3rail-forum bv.door Marklin gesponsord word, want men heeft daar in het verleden de naam moeten(of aangepast om geen problemen te krijgen) veranderen.

Groeten Peter[;)]

Zonder login kan ik dat niet zien.

Even iets rechtzetten: ik ben NIET tegen. Ik hoor graag wat jullie er van denken. Met dank ook aan Martintje voor de info.

Is er iemand die iemand kent die eens een offerte wil maken????
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Wat zijn de gegevens waarop de offerte moet gemaakt worden?  
- aantal stuks
- materiaal
- wat moet er op? grootte, aantal kleuren, etc
- een t_shirt? een sweater? iets anders (een pet) ?
- eigen naam geborduurd?
- ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }