Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Alain

citaat:
Geplaatst door Peter

Mijn laatste aanwinst: Fleischmann 4095, als type 98 van de NMBS
Goedkoop gevonden op Kapaza, geschildert met hoogglansverf felgroen en geel, en de nummering is uitgeknipt uit papier en er zo opgeplakt.
Eigenlijk was dit bedoeld voor mijn kleinzoon, om op zijn ovaaltje te gebruiken, maar vermits dat het onderstel in perfekte staat was, met originele zwarte Fleischmann wielen, ga ik het gebruiken om een Type 99 te maken, waarvan ik de resin set, en alle onderdelen, van Stefan Appelmans had gekregen. Als iemand de bovenbouw kan gebruiken neem dan maar kontakt op via PM.
Kleinzoon krijgt weer niets nu, [:D][:D]

Peter

citaat:
Kleinzoon krijgt weer niets nu

Alain, de kleinzoon heeft nu een spiksplinternieuwe Fleischmann Dieselok van de SNCF type 68001 (30 euro). Ook op Kapaza gekocht voor een paar euro's. Wou die eigenlijk voor mezelf houden maar het onderstel van die stomer komt beter van pas voor mezelf.
Met vriendelijke groeten
Peter

Paulogic

Peter en zijn lieve dame nu toch al een paar keer ontmoet...
Ik denk dat kleinzoon niets te kort komt zulle !!! Zo hartelijke mensen ![^]
mvg,
Paul(ogic)

rixke rail

Een aanwinst voor mijn biertrein, reeds geweathered ...

Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Ambrosius

Mooie aanwinst! Ik krijg er zowaar dorst van! Schol! [:)]

Steam.N

Knap geweathered.  Inderdaad een mooie aanwinst.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Binco

[:D] Aanvulling van het wagenprak wagenpark...

[:)][;)]

chef garde

Schone!  Die heeft laatst ook mn collectie vervoegd!

chef garde

citaat:
Geplaatst door Binco

[:D] Aanvulling van het wagenprak ...

WagenPARK zou beter zijn ipv wagenPRAK ... [;)][:D]

Binco

citaat:
Geplaatst door chef garde

citaat:
Geplaatst door Binco

[:D] Aanvulling van het wagenprak ...

WagenPARK zou beter zijn ipv wagenPRAK ... [;)][:D]

Oeioeioei, ik pas het aan [:D][:I]

[:)][;)]

ward

Laatste nieuwe aanwinsten gespot via ebay..
Ben er heel blij mee, vooral met de I11'en omdat ik dacht dat ik deze niet meer zou kunnen vinden.
Voorlopig nog in hun verpakking gelaten voor de verhuis, nadien volgen er meer foto's. Na de verhuis ook eens zien om de rijtuigen te voorzien van binnenverlichting. Iemand die hier meer tips voor heeft mag me steeds contacteren hiervoor..

- 2x LS models set 43 051
- 6x Mehano Sggmrss goederenwagons

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ERVIN

rixke rail

De set 42114 van LSModels :

De voormalige 3e klasse versie, ge-upgrade naar 2e klasse medio 1956, versie met 11 "bakskes" dus.
De versie met U.I.C.-nummering en groen dak (1968 - 1985). (Edit)
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ems

Mooie set, Eric. Maar in 1956 waren er nog geen computernummers. Deze past meer in de periode jaren '70/'80.
Groet, Edwin

ToThePoint

Vandaag eindelijk binnen gerold. De HLE1304 met LSM set 43013, LS models sets 43012 en 43017 moeten deze trein echter nog vervolledigen. Levering van deze sets in september ?
Wie wil de set M6 nr 43013 van LS models zien rijden op matige snelheid en geduwd door de HLE 1304 door een S bocht bestaande uit 2 fleischmann engelse wissels ? Klik HIER
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI