Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Bezig? Iets klein maar daarom niet minder onbelangrijk, geel sluitsein met een rode LED 3m/m gebruikt voor laatste staal rol wagon . [:)]
Moet nog enkel de stroomafname bekijken, weing plaats tussen de draaistellen van LS. Maar dat komt wan ook wel in orde met tijd en boterhammekes.[:)]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Bezig? Iets klein maar daarom niet minder onbelangrijk, geel sluitsein met een rode LED 3m/m gebruikt voor laatste staal rol wagon . [:)]
Moet nog enkel de stroomafname bekijken, weing plaats tussen de draaistellen van LS. Maar dat komt wan ook wel in orde met tijd en boterhammekes.[:)]

Moglijks oplossing zou kunnen zijn een Roco-staalwagon in de samenstelling te laten meerijden ! Deze wagons van Ls en andere fabrikanten reden toch in het echt ook allemaal door elkaar !

Groeten Peter[;)]

bollen neus

Ik doe het op mijn manier is een uitdaging meer waard vind ik en trouwens beste ik moet niet steeds "citaten" gebruiken om iets te zetten op forum.[:)]

Michael

Ik wil een ludmilla gaan omspuiten in de railion kleuren, ben nog op zoek naar de RAL kleuren van het grijs en wit.
Voor het rood dacht ik aan RAL 3020, decals heb ik via kleinspoor gekocht.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kees-Jan

Dak 7015 of 7016

Wit? Denk dat je het front bedoeld? Is ws 7040 (grijs dus).

Wil je het toch  wit hebben neem dan 9016.

Michael

Cees, wit grijs, ik weet het niet op sommige fot0's lijkt het meer wit dan grijs, maar ik vertrouw op jou kennis, bedankt voor de RAL nummers.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kees-Jan

Wit kan ook. Zie deze:

De slab moet eigenlijk ook grijs zijn zo zegt men......

Bron Flickr

Ik weet het niet.

Kees-Jan

Vandaag heb ik me bezig gehouden in m'n lekker koele werkplaats om een perron te maken:

Hoe en wat? Zie het draadje in ooit zal het klaar zijn.

Kees-Jan

Bert Ossevoort

Mooi werk Kees-Jan,
ga zo door hoef ik natuurlijk NIET te zeggen ..
Over de Duitse lok nog even
http://www.bahnstatistik.de/RAL.htm#7

staat dus bij ral 7035 ,kontrastflache frontseitige  an lokomotive ab 1991

voor de volgende ??!!
Bert

bollen neus

Aan de laatste wagon voor de eerste sleep een sluitsein gemaakt met LED 3m/m , de achterzijde van LS32022-2 aan het veranderen, de schacht met schuif verwijdert ook veertje zodat aan deze kant geen koppeling meer kan bevestigd worden. Nog een beugel geplooid en dan een stukje ketting bevestigd aan geplooide haak, de sierkoppeling opgezet alsook de lange luchtslang die als onderdeeltjes bij deze wagon is bijgeleverd.De aansluitingen voorzien voor LED, dan de stroomafnemers geplooid tussen de draaistellen, alles nagekeken en gesoldeerd. Wagon staat nu klaar om in de loop van de volgende dagen vervuild te worden.[:)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Aan de laatste wagon voor de eerste sleep een sluitsein gemaakt met LED 3m/m , de achterzijde van LS32022-2 aan het veranderen, de schacht met schuif verwijdert ook veertje zodat aan deze kant geen koppeling meer kan bevestigd worden. Nog een beugel geplooid en dan een stukje ketting bevestigd aan geplooide haak, de sierkoppeling opgezet alsook de lange luchtslang die als onderdeeltjes bij deze wagon is bijgeleverd.De aansluitingen voorzien voor LED, dan de stroomafnemers geplooid tussen de draaistellen, alles nagekeken en gesoldeerd. Wagon staat nu klaar om in de loop van de volgende dagen vervuild te worden.[:)]

Eric, moest je dat nu eens kort beschrijven voor een artikeltje, dan zouden veel amateurs hier iets mee zijn, denk ik. [;)]

Ten behoeve van de detectie van de laatste wagen in een sleep ga ik zoiets later ook doen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

@ doomslu, het is van een "amateur" hier geschreven dus echt niets speciaals, trouwens er zijn er nog wel andere "leden" die ook nooit een foto of dergelijke hier op het forum zetten niet?[:)]

Kees-Jan

Nu ik zit te wachten op mijn 2 G2000's. In de tijd dat ik zit te wachten heb ik een leuke V 100 gefabriekt van de RRF ( foto volgt).

De twee oerlelijke G2000 krijgen de zeer opvallende RRF look van de RRF 1101.
Heel leuk om te tekenen, dat dan weer wel.

Kees-Jan

bollen neus

Luc, ik heb je de nodige uitleg verzonden via PM.[:)]

bollen neus

Luc, dank voor jou eerlijke antwoord en begrip, probeer je nog wel wat af en toe te sturen als ondersteuning.[:)]