Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

adrievans

citaat:
Geplaatst door Stefan Appelmans

De banden waren heel zeker geen lucht banden, maar alleen hard rubber. Ze hebben andere michelines gemaakt, dat echt gebruikt geweest zijn op de franse spoorwegen. M?rklin heeft er een in model gemaakt, dat achter de andere op de foto.
Normaal gezien zal het dingske op de opendeuren rijden, en je bent toegelaten het te komen kijken! [:D]

De titel van het krantenartikel suggereert toch wat anders,wel een heel apart vervoersmiddel.

Metpetergaathetbeter

Dat uitzonderlijk voertuig is de laatste dagen erg populair zie maar :http://www.lrpresse.fr/trains/viewtopic.php?f=2&t=36424
Groeten Peter[;)]

Stefan Appelmans

Ja, het is op LR forum dat ik daarmee begonnen ben. En eindelijk kreeg ik er een (in lening) van iemand die een rijdende chassis wou hebben! Want van "Atlas", geen kwestie er een te hebben!
Ik ben dus "mijn" kap aan het maken, met verbeteringen...[8D]

stefan.

marc goovaerts

Stefan, dat beloofd h??l mooi te worden !

Gerolf

[:p] [:p] Dit volg ik ook [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Vervuilen van LS staal rol wagons en set zijlossers kolen.[:)]

janjozef

is ook te volgen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Stefan Appelmans

Vandaag werd de kap geschuurd,de radiator rooster en de "dakgoten" er op bevestigd. Een laagje verf er op om te zien waar er eventueel moet een beetje herschuurd worden. Morgen de spatborden vormen.
stefan.

ToThePoint

Ben sprakeloos Stefan.
Wonderlijke dingen !
Is iets voor in trimaxion-park, het museum.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

marc goovaerts

Hoe langer hoe knapper. Stefan, hoe maak je eigenlijk z'n mooie regelmatige roosters ? Toch niet stripje naast stripje kleven of alleen maar krassen ?

Durango

In het echt ging de bouw wellicht langzamer.[:D]
Hij is nu al een snoepie. schitternd.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

janjozef

echt knap werk stefaan

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Stefan Appelmans

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

Hoe langer hoe knapper. Stefan, hoe maak je eigenlijk z'n mooie regelmatige roosters ? Toch niet stripje naast stripje kleven of alleen maar krassen ?

Dat is "Clapboard" 0,75mm van Evergreen![:D]
stefan.

marc goovaerts

Bedankt Stefan,

Nu weten we meteen ook hoe 'clapboard' er uit ziet.
Op de site van Evergreen vinden ze het blijkbaar vanzelfsprekend dat iedereen zaken zoals 'novelty siding' etc. zo maar thuis kan brengen, zonder er een afbeelding van te moeten tonen.

guy holbrecht

Knap werk, Stefan. Even sprakeloos er van! Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat.

Groeten,
Guy