Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

mark7758

Jij bedoelt het kleine kastje links.
Dat is de Data entry voor de ATB-NG.
De grote kast rechts is de GSM-R.
En pas als ik de ATB-kast in de loc zelf heb gezien geloof ik het pas dat het er nog in zit. Maar er is op verschillende forums gezegd dat het er uit zou zijn. Dus een echt bewijs heb ik nog niet gezien.
En eigenlijk geloof ik het pas als de loc in NL rijdt met werkende ATB. Maar dat is bijna onmogelijk.

Maar voor de rest weer leuke foto;s.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

PeterBrz

De "Weedfree Express" was vandaag o.a. te vinden in Tongeren.

Richting Tongeren

Even later richting Hasselt

Check out http://www.treinspotting.tk

Groeten, Peter

B-Cargo

hallo,
allereerst John, mooie foto's! mijn favoriete reeks komt nog eens goed aan bod [:D]
Wat 5523 betreft, volgens een nogal hooggeplaatst persoon bij de dieseltractie, zit de ATB uitrusting nog steeds in de loc! Strategische reserve? wie weet het? maar het zou leuk zijn moesten we de loc nog eens voor een ultieme Genk Ford<=>Sloe konden inzetten!!
Groetjes,

B-Cargo

Vanaf 18/5 is "Fyra" V250 nogmaals te gast in Belgi?. Het treinstel kwam met dik 5 uur vertraging aan te Roosendaal en werd dan als 41691 door hld's 7783+7869 overgebracht naar Leuven Bundel M. Er zouden testritten op L.36 gaan plaatsvinden...
Groetjes,

OMC

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

hallo,
allereerst John, mooie foto's! mijn favoriete reeks komt nog eens goed aan bod [:D]
Wat 5523 betreft, volgens een nogal hooggeplaatst persoon bij de dieseltractie, zit de ATB uitrusting nog steeds in de loc! Strategische reserve? wie weet het? maar het zou leuk zijn moesten we de loc nog eens voor een ultieme Genk Ford<=>Sloe konden inzetten!!
Groetjes,

Bedankt, ik ben er nog steeds 100% zeker van dat de ATB er nog volledig inzit. Als ik nog eens een gelegenheid zie zal ik proberen om het ultieme bewijs te leveren (de ATB-kast in de loc zelf)!

Nog meer lekkers op komst, overigens was ik ??n van de gelukkigen (of zotten) die op de Fyra heeft staan wachten en hem ook gezien heeft. Al heeft het mij wel welgeteld 5u en 42 minuten geduld gekost [xx(] foto's van al het lekkers vandaag volgen nog maar nu kruip ik in mijn bed want morgenvroeg staat er weer eentje op het programma [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OMC

Hi Peter, fijn dat je de sproeitrein ook te pakken hebt kunnen krijgen! Jammer dat de zon op de afspraak afwezig was, blijkbaar heb ik ze de hele dag "vollen bak" gekregen (ben zelfs lichtjes verbrand op armen en aangezicht). Niettemin fijne foto's in die mist, heeft altijd wel iets speciaals!
Mvg, John

PeterBrz

Thnx John!

Ik kijk al uit naar je foto's [:D]

B-Cargo

hallo,
vanmiddag met de trein van Leuven naar Brussel Zuid heb ik Fyra zien staan te Leuven Bundel M, met op het stuurrijtuig kant Mechelen al een 'artistiek graffiti werkje' [V] lezen die 'artiesten' mee op forums van treinliefhebbers zodat ze weten waar ze moeten toeslagen?? [;)]
het stel gaat enkele nachtelijk testritten uitvoeren. Het stond er vanavond rond 22u45 nog steeds..
groetjes,

PeterBrz

citaat:
Geplaatst door OMC
Filmpjes worden komende nacht bewerkt en online geplaatst, morgenvoormiddag of namiddag (hangt ervan af wanneer U opstaat) kan U dus TV kijken :D

Afhankelijk wanneer gij opstaat ja [:D] en dat zal niet vroeg zijn aan u laatste bericht te zien [^]

Groeten, Peter

OMC

Ik stond deze morgen om 9u al opnieuw naast het spoor, het pikte wel maar kom [:D]
Mvg, John

ERVIN

citaat:
Geplaatst door OMC

Ik stond deze morgen om 9u al opnieuw naast het spoor, het pikte wel maar kom [:D]

Goh , jij woont daar echt in het mekka h? , moest ik in die regio wonen zou ik , net als U , dagelijks naast de sporen staan , maar jammer genoeg is dat niet het geval en dus geniet ik met volle teugen van de spotters die hier hun gegeerd " wild" laten zien.

Goe bezig mannen , doe zo verder h? , volgende maand trek ik er ook nog eens op uit!![:p]

PeterBrz

citaat:
Geplaatst door OMC

We weten waar de harde kern zit [:D]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door PeterBrz
citaat:
Geplaatst door OMC
... het pikte wel maar kom [:D]
We weten waar de harde kern zit [:D]
Dokter nodig om de "harde kern" niet meer te doen pikken  [?] [}:)] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OMC

Nee, een dokter is v??l te laat voor mij maar eens wat vroeger gaan slapen zou wonderen kunnen doen [:D]
Mvg, John

PeterBrz

Vrijdagavond werd de DE 6308 overgebracht richting Aken.
Belangrijk; dit was de locomotief de inreed op de trein te Glons op 5 maart 2010.

Het verslag + extra foto's ==> //www.treinspotting.tk

Groeten, Peter