Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Ludwig

#180
Wembley..??? wat bedoeld men hier mee?
Graag wat uitleg.[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

patatje70

#181
@Mattias: als je wilt mag je die foto gebruiken hoor...(wat is de wembley?????)
inderdaad een vetpot...vlak voor een lange en scherpe bocht
mvg Wim

harzfreak

#182
Vandaag in Tongeren gepasseerd.
De V206 van Rurtalbahn.



Een verslagje en meer foto's kan u vinden op.
www.treinspotting.tk
Groetjes Maarten

B-Cargo

#183
De Wembley.. 46401 en 46404, treinen onder het open-access pricipe in Frankrijk. Gereden met een T12 tussen Calais Fr?thun en Gent Zeehaven, met een T28 tussen Gent en Gremberg. (welke locs de tractie verzekeren tussen Calais en Wembley-UK, weet ik niet..)
46401 Wembley=>Gremberg / 46404 Gremberg=>Wembley. Het zijn lastjes allerlei, ook goed te herkennen aan gesloten wegens (cargowaggon, transwaggon??) met het typisch 'gedrongen profiel' van over de plas! [;)]

patatje70

#184
heel goed mogelijk,ik fotografeerde deze rijdend richting gent zeehaven,en zag die een klein uurtje later los terugkomen...
bedankt voor de super info
mvg Wim

Mattias

#185
citaat:
Geplaatst door B-Cargo

De Wembley.. 46401 en 46404, treinen onder het open-access pricipe in Frankrijk. Gereden met een T12 tussen Calais Fr?thun en Gent Zeehaven, met een T28 tussen Gent en Gremberg. (welke locs de tractie verzekeren tussen Calais en Wembley-UK, weet ik niet..)
46401 Wembley=>Gremberg / 46404 Gremberg=>Wembley. Het zijn lastjes allerlei, ook goed te herkennen aan gesloten wegens (cargowaggon, transwaggon??) met het typisch 'gedrongen profiel' van over de plas! [;)]




Klopt als een bus! [:D]
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Michiel

#186
Het voordeel van die oude tweetjes is, dat je soms op de eerste rij kan meerijden. Vandaag was het mijn beurt om vooraan te zitten, deze keer in de 228.234. [:D]




groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN

#187
Knappe foto's Michiel , ook ik ben vandaag nog eens een dagje gaan spotten , van de 140 genomen foto's wil ik jullie er toch enkele graag laten zien.

Wat voor een model dit is en waarvoor het moet dienen weet ik niet??[:I]



Het was lang geleden dat ik de rode Traxx nog eens gezien had , maar vandaag had ik geluk , alhoewel , hij draagt een mooie tekst op de zijkant , maar probeer dat maar eens vast te leggen op foto als hij  ( bijna) full-speed doorheen Berchem raast.



Captrain loc , wie kan er voor mij deze decals maken??[:I]



Deze belading had ik ook nog niet gezien...



Eindelijk heb ik de bruine Falss op foto kunnen vastleggen ,let vooral hoelang deze wagens zijn t.o.v. de groene!!



Voor de verweerders onder ons ...[:p]



En nog eens mijn persoonlijke favoriet.[^]


En ik heb het geluk gehad om " onze" OMC  te ontmoeten , toffe kerel en ondertussen zijn de volgende afspraken al gemaakt.[:p]


PeterBrz

#188
Knappe foto's Erwin! Je hebt je wel geamuseerd vandaag denk ik [:)]

Groeten, Peter

conducteur

#189
Heb je wat gezien?
Ja: ik heb gisteren een onderstopper aan het werk gezien op de kusttram in Zeebrugge
Toon het ons? Dat zal jammergenoeg niet gaan, had geen fototoestel bij. Is wel chique om in actie te zien.
PS. Mooie foto's Erwin!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ERVIN

#190
Ja het was een leuk dagje , erg veel gezien , je staat versteld wat er daar op een dag allemaal voorbij komt gereden , maar er is ook een keerzijde aan de medaille , dankzij de zon zie ik nu zo rood als een kreeft.[V]

patatje70

#191
ik stond deze avond in de volle zon een uurtje of 2...ook verbrand
later enkele fotos
mvg Wim

doomslu

#192
citaat:
Geplaatst door patatje70

...
later enkele fotos


Van treinen of van jouw verbrand vel? [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

patatje70

#193
beperkte bijlage....





mvg Wim

trainfreak

#194
Zeg patatje70.. Je foto's zijn niet mis hoor, maar probeer om de volgende keer je trein volledig op foto te hebben. Laat hem desnoods wat dichter komen, want je zoomt redelijk ver in zie ik.
Spoorse groeten
Dimitri