type 72 rangeerloc

Gestart door Kris, 03 november 2009, 08:58:18 AM

marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door Kris

Hallo,
Ik kom zeker naar Mechelen en tegen die tijd zou hij volledig moeten afgewerkt zijn,Ik zou de loc en de tekeningen kunnen meebrengen maar ik ben geen lid van een modelbouwclub ( hier in de westhoek is er geen) mogelijks moeten we met de ge?nteresseerde maar ergens afspreken . Is er geen standje van het forum of zo?





Hallo Luc ?

Is dit eigenlijk geen prachtig idee ?
De stand van MSM/TMM ziet er altijd heel verzorgd, maar bijzonder ongeanimeerd uit. Misschien een idee om dit soort kleinere, maar prachtige, projecten van forumleden er in een paar vitrinekastjes te tonen. Meteen is je stand meer geanimeerd, wat meer (ook nieuw) volk trekt, de trotse maker en zijn forum-bewonderaars gelukkig.

Eigenlijk geldt dit niet enkel voor realisaties, getoond op het forum. Ook de eindresultaten van menig werkje uit de categorie 'Praktijk' in MSM wil iedereen wel eens 'in'techt' kunnen bekijken.
Meteen aanschouwelijke pub voor het magazine !

Natuurlijk, voor je het weet, moet je je stand verdubbelen. Maar meestal hebben jullie wel de nodige lopende meters (bijna lege) 'toog'.

ardjoena

Kris, t'ziet er geweldig mooi en strak uit. Het schilderen zal wel niet simpel geweest zijn om al die kantjes en hoekjes af te plakken.
Ben benieuwd om hem in "levende lijve" te zien in Mechelen.
Dirk
 

doomslu

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door Kris

Hallo,
Ik kom zeker naar Mechelen en tegen die tijd zou hij volledig moeten afgewerkt zijn,Ik zou de loc en de tekeningen kunnen meebrengen maar ik ben geen lid van een modelbouwclub ( hier in de westhoek is er geen) mogelijks moeten we met de ge?nteresseerde maar ergens afspreken . Is er geen standje van het forum of zo?





Hallo Luc ?

Is dit eigenlijk geen prachtig idee ?
De stand van MSM/TMM ziet er altijd heel verzorgd, maar bijzonder ongeanimeerd uit. Misschien een idee om dit soort kleinere, maar prachtige, projecten van forumleden er in een paar vitrinekastjes te tonen. Meteen is je stand meer geanimeerd, wat meer (ook nieuw) volk trekt, de trotse maker en zijn forum-bewonderaars gelukkig.

Eigenlijk geldt dit niet enkel voor realisaties, getoond op het forum. Ook de eindresultaten van menig werkje uit de categorie 'Praktijk' in MSM wil iedereen wel eens 'in'techt' kunnen bekijken.
Meteen aanschouwelijke pub voor het magazine !

Natuurlijk, voor je het weet, moet je je stand verdubbelen. Maar meestal hebben jullie wel de nodige lopende meters (bijna lege) 'toog'.

Is genoteerd, Marc. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Twee edities van DE EXPO geleden had MSM vitrinekasten ter beschikking voor "werk van sympathisanten". Onder andere mijn perronkapjes lagen daar in.
Die kastjes horen nog steeds bij de stand, zou ik denken [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ems

GE-WEL-DIG, dit is echt supermooi, Kris! Ook het schilderwerk ziet er prima uit hoor!
Groet, Edwin

1op32

Sterk, z??r sterk !
Petje af !
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

Kris

Hallo,
Ondertussen bezig aan een reeks 83 rangeerloc , begin December op de O spoor bijeenkomst mijn reeks 72 loc eens getest zie hier een klein filmpje
http://s539.photobucket.com/albums/ff354/kris_h_photo/?action=view¤t=Afbeelding108.mp4