Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Kees-Jan

Dank u wel voor de complimenten.

Zal vanavond eens een foto plaatsen van vier benelux lok's op een rij.

Kees-Jan

itchy

Wow dat lijkt wel toverwerk!
(maar waarom nu net de 2554? die is in 2008 verschroot!)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Kees-Jan

[:D] heb ik weer.......

Kees-Jan

Kees-Jan

Plaatjes dan maar?

Van TEE naar HiSpeed. Een reisje door de tijd:

Hopelijk vervuil ik de draad niet met dit geweld maar foto's maken vind ik nu ook eenmaal leuk. Meer op mijn blog onder de foto's.

Kees-Jan

Michiel

Kees-Jan, deze reeks foto's noem ik alles behalve vervuiling. Heb je nu de 5 Benelux-generaties compleet, met rijtuigen? Ik mis hier eigenlijk nog de Benelux-hondekop. Maar stuk voor stuk zijn deze locomotieven toch wel pareltjes, hoor! En die cijfers van de 25.5 zijn erg goed geslaagd!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

Kees Jan,

Haarscherp.  Knap gedaan![:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

TreinTeLaat

Kees Jan: echt prachtig gewoon...

Ik wou dat ik ook zo'n mooie NS Hispeed loc had....

De 25.5 is trouwens een pareltje, en de 1187 heb ik zelf ook :)

Gerolf

Mooie parade, Kees-Jan [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Begonnen aan de 2de sleep uit tijdperk 3 samen te stellen,(eerste sleep is volledig klaar enkel ketelwagons tijdperk 3) voornamelijk NMBS en af toe een "vreemde", hier de samenstelling tot nu toe Marklin (set) de 2 kalkwagons hiervan, Fleischmann 5211/01 en 5213/02, Roco 46817, 46948, 47299,46817/1, 47391, 47298, 46949 CFL en 47274. Kan zijn dat er nog een paar bijkomen maar zoek deze zeker niet zo lang te maken, betreft allemaal zeer korte wagons open bakwagens of platte, als de sleep compleet is kunnen we beginnen te vervuilen en evenuele ladingen nog te maken, komen te hangen achter een 203 versie.[:)]

railtravelmanager

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Begonnen aan de 2de sleep uit tijdperk 3 samen te stellen,(eerste sleep is volledig klaar enkel ketelwagons tijdperk 3) voornamelijk NMBS en af toe een "vreemde", hier de samenstelling tot nu toe Marklin (set) de 2 kalkwagons hiervan, Fleischmann 5211/01 en 5213/02, Roco 46817, 46948, 47299,46817/1, 47391, 47298, 46949 CFL en 47274. Kan zijn dat er nog een paar bijkomen maar zoek deze zeker niet zo lang te maken, betreft allemaal zeer korte wagons open bakwagens of platte, als de sleep compleet is kunnen we beginnen te vervuilen en evenuele ladingen nog te maken, komen te hangen achter een 203 versie.[:)]

en ooit zal deze sleep wel eens rijden [:)]
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

bollen neus

en ooit zal deze sleep wel eens rijden [:)]
[/quote]

Geloof het of niet, deze sleep heeft al gereden, ..........al was het maar 30 centimeter naar voor en 30 centimeter naar achter.[:)]

Michiel

Voor 15 tot 30 euro vind je ze al, verzendkosten inbegrepen... met wat geduld. Ik heb er ondertussen een halve zwerm van... om op te lappen en om te bouwen, naar het type 93 van de Belgische Staatsspoorwegen... in het bruin. Ideale oefen-dingetjes zijn dat! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Kees-Jan

Ben al 2 uur aan het zoeken naar mijn beneluxstuurstand in de voorraad om foto's te maken van de oude trek duw trein die ik nu eindelijk eens af gemaakt heb. De I4's waren namelijk nog steeds niet af.

Kees-Jan

Kees-Jan

De stuurstand gevonden en op de foto gezet:

Op een rijtuig en een lok na klaar. Deze twee Benelux stammen voorop een nieuwe module baan.

Kees-Jan

Kees-Jan

ERVIN

Mooie samenstelling Kees.[;)]