Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Chrisrail

#4095
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

SuSke

Filterblokkade tegen de kilometerheffing voor +3,5ton  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Powered By Diesel

Vandaag in de Waaslandhaven waren er een aantal niet uitgeslapen precies.
Twee treinen in tegenovergestelde richting op hetzelfde spoor. Even staan wachten en uiteindelijk moest onderstaande vlaamse reus achterwaarts terugkeren richting bundel.

DB Schenker 6503 Waaslandhaven 07042016 by W Daelmans, on Flickr

Nog wat andere beelekes

NMBS SNCB 7727 Waaslandhaven 07042016 by W Daelmans, on Flickr

NMBS SNCB 1332 Waaslandhaven 07042016 by W Daelmans, on Flickr
running on heavy fuel

reeves

Diene 13 gisteren ook zien staan, als ik met de late shift werk vertrek ik altijd wat vroeger om ff te spotten.

Die stond op de opstelsporen onder de viaduct Melsele-Kallo dacht ik.

Mooie foto's

Groet Tom

jb

Mooie verschijning in St.Goar toen ik daar toevallig met men camera stond langst het spoor.... 8) , nog eens een midweekje aan de Rijn gestaan met de camper. Aan treinen en binnenschepen geen tekort daar  :D :D :D







TBCédric

Net voor mijn vertrek met de AM96 naar Kortrijk, die ik per ongeluk naar Doornik nam, wou ik nog een TGV'tje fotograferen. Liefst de grijs-blauwe livrei wat nog altijd de mooiste is voor de TGV's.


SNCF TGV Duplex 733  Lille-Flandre
by Tren di Cédrico, on Flickr


De ex-VTM-trein samen met nog een stel die de L trein naar Lokeren voorzien, komende uit Roosendaal.


NMBS AM 75: 808+xxx  Nieuwkerken, Westakkers
by Tren di Cédrico, on Flickr


Allez Luc, omdat jij het bent: Een fotoshopke. Had hier twee bijna identieke foto's gemaakt met de tram deels erop en zonder tram.


Ghost Tram
by Cessinic, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Steam.N

Cedric, knap gedaan, die derde foto !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

TBCédric

Citaat van: Steam.N op 08 april 2016, 21:47:42 PM
Cedric, knap gedaan, die derde foto !

Bedankt Jean! Ik had het idee en de goesting om er mee te "prutsen". Benieuwd of De Lijn er iets mee kan doen.  :D ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Citaat van: LS Models op 08 april 2016, 22:31:43 PM
Citaat van: Steam.N op 08 april 2016, 21:47:42 PM
Cedric, knap gedaan, die derde foto !

Bedankt Jean! Ik had het idee en de goesting om er mee te "prutsen". Benieuwd of De Lijn er iets mee kan doen.  :D ;)
Een doorkijktram?  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

TBCédric

Citaat van: doomslu op 08 april 2016, 22:35:01 PM
Citaat van: LS Models op 08 april 2016, 22:31:43 PM
Citaat van: Steam.N op 08 april 2016, 21:47:42 PM
Cedric, knap gedaan, die derde foto !

Bedankt Jean! Ik had het idee en de goesting om er mee te "prutsen". Benieuwd of De Lijn er iets mee kan doen.  :D ;)
Een doorkijktram?  ::)
Haha, Lucje toch!
Goh als echte tram waarschijnlijk niet, want dan vallen de mensen er gewoon af.  ;D ::)
Eerder als poster of als reclamefoto. Ze gingen mij iets laten weten. Ben benieuwd.  :o  8)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Ben

Citaat van: jb op 08 april 2016, 20:22:51 PM

Mooie verschijning in St.Goar toen ik daar toevallig met men camera stond langst het spoor....


Fraaie plaat van de 221 zo in de boog. :)

Gr, Ben.

OlivierV

Binnenkort hier maar eens een degelijk fototoestel mee naartoe nemen.
Voordeel is ook dat er op 10 minuten 3 treinen passeren. :D


ECR 186 342-2 @ Burggravenlaan Gent


NMBS SNCB HLR7860 @ Burggravenlaan Gent
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

TBCédric

Voor de verandering is deze upload nog eens een stationsplaat, al dan niet op een andere manier dan "gewoonlijk". We zien hier een hle 21 de IC naar Essen, bestaande uit M5 met stuurstand, aankomen op spoor 22. Sinds dat de M5 stuurstanden van Mux worden voorzien, rijd deze combinatie alsmaar vaker met een hle 27. Het wordt dus een omgekeerde wereld en het wordt beetje bij beetje, ietsje zeldzamer om een hle 21 in trek-duw M5 te zien.

De 2115 in de vroege avond te Antwerpen Centraal.


NMBS HLE 2115  Antwerpen-Centraal
by Tren di Cédrico, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

Ik vind het wel mooi hoor Cedric.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Ik zit wel eens in die trein - en had geen idee dat het zo vroeg zo kleurrijk was  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw