Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

chef garde

I11 zijn de rijtuigen die achter de 1892 hangen van op uw foto.  M6 zijn de dubbeldekrijtuigen.

Eres

Hartelijk dank Die M6 zien we helaas hier dus nooit. Alleen zelden iets van CFL

Wim

Jurgen

Zoals Wouter al zei is het verschil makkelijk te zien vermits de M6 dubbeldeksrijtuigen zijn.

Een handige website om de rijtuigen te herkennen is deze: http://www.belrail.be/F/fiches/index.php
Hierop staan alle locreeksen en rijtuigtypes vermeld, helaas wordt de website niet meer onderhouden. Maar je zal er al een heel eind mee komen.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

evan

Gisteren weer in mn nopjes op het werk...


Waaslanhaven Bundel Zuid (FNWH):



Deze 2 kwamen de Betontrein brengen om volgende week te starten met de Elektrificatie van L10 ter hoogte van de Bundel Zuid. 

Groetjes :)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

Evan, gaat die beton dan al niet uitgehard zijn  8) 8)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

Citaat van: evan op 09 april 2013, 16:42:31 PM
Gisteren weer in mn nopjes op het werk...


Waaslanhaven Bundel Zuid (FNWH):

[ de foto ]

Deze 2 kwamen de Betontrein brengen om volgende week te starten met de Elektrificatie van L10 ter hoogte van de Bundel Zuid. 

Groetjes :)

Jij had nog de properste loc van het duo om te fotograferen, de 5532 zat op kop toen de locs terugkeerden naar Schaarbeek  ;D
Het was trouwens gisteren en vandaag druk met locs van TUC had ik de indruk ...
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Eres

Ik was dus hedenmiddag rond 16.20 uur in Salmchateau waar ook Lijn 42 doorheen loopt. Wilde graag wat opnames maken maar had wat tegenslagen ten eerste het weer met regen en wind, ten tweede was ik niet voorbereid dat deze locs op een dusdanige wijze harde snelheid aan komen denderen dat je denkt die gaan dwars door alles heen. Het spoor loopt door het dorp heen en zou je denken dat men iets aan de snelheid zou doen. Letterlijk kan de machinist zien wat de mensen op tafel hebben staan maar men gaat gewoon door. Hierbij de CFL 3006 en 3013 opnames. Binnenkort volgen er betere

[IMG]

[URL=http://s1175.photobucket.com/user/erescesar/media/CFL3013Salmchateau101_zps47ebb3b2.jpg.html][IMG]

Weet iemand iets beters dan dit sjit Photobucket Iedere keer als ik met programma moet werken heb ik een neiging tot kotsen en heb ik een aanval tot stress

Wim


doomslu

Ik gebruik al jaren Photobucket en begrijp het probleem echt niet. Meerdere mensen hier klagen er over. Heb ik dan geluk gehad, dat ik nooit een probleem heb?  ???

Het is wel zo dat niemand kan uitleggen wat het probleem juist is.
Is er een foutboodschap? Geraak je niet in jouw account? Wat scheelt er precies?

Even testen met jouw foto...


Geen probleem ondervonden... 8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Zelf heb ik ook geen problemen met PhotoBucket.
Het enige dat mij soms stoort is dat je telkens opnieuw de juiste upload folder moet ingeven.
Het zou gemakkelijker zijn als die moest onthouden worden.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Citaat van: Steam.N op 12 april 2013, 18:01:13 PM
Zelf heb ik ook geen problemen met PhotoBucket.
Het enige dat mij soms stoort is dat je telkens opnieuw de juiste upload folder moet ingeven.
Het zou gemakkelijker zijn als die moest onthouden worden.
Dat maakt toch niet uit?

In mijn geval voor Tinypic wordt de laatste uploadfolder onthouden. Die van de laatste keer dat je iets uploadde dus.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Kautenbach

ligt aan je naam Wim 8) 8) 8) 8), ik heb er ook probelemen mee, heeft al een muis gekost hier, loopt regelmatig vat, herziene lay out, bibliotheek die niet werkt ect ect ect (ha, en ik kan heeeeel goed klagen) ; ??? ???

Steam.N

Citaat van: OlivierV op 12 april 2013, 18:10:44 PM
... In mijn geval voor Tinypic wordt de laatste uploadfolder onthouden. Die van de laatste keer dat je iets uploadde dus.

Dat is dus nét wat ik inPhotoBucket graag zou hebben !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Eres

Met photobucket moet ik in eens overgeven, beginnen mijn handen te trillen en loop ik rood  mijn bloed te koken, raak ik de kluts kwijt, ben even van de wereld en dan diep ademen. Hier dus de opnames opnieuw laat ik het netjes houden op dit forum





Als je eens wist hoeveel moeite mij dit weer heeft gekost om dit te plaatsen. Is er aub niets beters dan Photobucket slechter kan echt niet en dit in anno 2013

Wim