Nieuws:

Nu in MSM 251 TEST: PIKO NS serie 1000 in H0 * PB Models ICRmh

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Bruno

Erg mooie foto's Maarten!

doomslu

Prachtige beelden! [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kris

Hallo,
Vandaag een wandeling gemaakt langs en een ritje op de albula baan van de
Rhatische bahn

Kris

OMC

Kodak kapot, dus geen foto's voorlopig. Whatever.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

doomslu

citaat:
Geplaatst door OMC

Ai, groot probleem! [:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bruno

Vanmiddag te Zwijndrecht;

Veolia E-GTW 2/8 653 "Andr? Rieu" passeert Zwijndrecht op weg naar IJsselmonde, vanaf daar zal het stel door een V100 van Shunter naar de Waalhaven gesleept worden.

Terwijl de verkeersbrug al open gaat passeert de Captrain 186 150 met keteltrein richting de Kijfhoek. Niet veel later zal ook de spoorbrug open gaan om het hogere scheepvaart verkeer doorgang te verlenen.

De logoloze DBS 189 044-1 en 189 040-9 met klein DB logo met lege ertstrein naar de Maasvlakte.

DBS 189 085-4 met lege kolentrein, eveneens naar de Maasvlakte.

Wegens materieelgebrek door defecten reed de 186 111 vandaag in de beneluxtrein, dit is tevens de enigste rode 186 zonder Fyra logo's en met software versie 6, welke toegelaten is in Belgi?. Op de foto passeert de loc met beneluxstam als trein 9233 het station van Zwijndrecht, onderweg naar Amsterdam Centraal.

OMC

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door OMC

Ai, groot probleem! [:(]

Problem solved, nieuw toestel vandaag besteld en morgen aan huis geleverd. Vakantiegeld toch nog goed besteed [8D]
Mvg, John

evan

Proficiat met je nieuwe aankoop![;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

citaat:
Geplaatst door evan

Merci, morgen en woensdag al eens gauw het toestel verkennen en uitvoerig oefenen want ik heb zijn diensten donderdag vermoedelijk nodig .. [;)]

Het is trouwens een Nikon D3100, voldoende voor een beginneling in dat soort toestellen denk ik zo.
Mvg, John

evan

citaat:
Geplaatst door OMC

citaat:
Geplaatst door evan

Merci, morgen en woensdag al eens gauw het toestel verkennen en uitvoerig oefenen want ik heb zijn diensten donderdag vermoedelijk nodig .. [;)]

Het is trouwens een Nikon D3100, voldoende voor een beginneling in dat soort toestellen denk ik zo.

OMC stapt in de wereld van de spiegelreflex[:)]  We hopen allemaal mooie foto's van je te zien op het forum en je site[^]

PS: Vergeet 2 Augustus niet[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

ahh een Nikon D3100  ,dan kunnen we samen gaan oefenen.[^]

OMC

@ Evan: werd wel eens tijd om een beter toestel aan te schaffen, na 5 jaar "in het wereldje" [:)] Donderdag 2 augustus ben ik zeker niet vergeten, heb er zelfs een dagje congee voor aangevraagd! En over de website: we doen ons best h? [;)]

@ Erwin: en oefenen zal het worden, heb niks ervaring met spiegelreflexcamera's .. [^]
Mvg, John

conducteur

Vanmiddag in Blankenberge een trein desiro's gespot. Jammergenoeg geen foto vanwege geen fototoestel bij...

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OMC

citaat:
Geplaatst door conducteur

Vanmiddag in Blankenberge een trein desiro's gespot. Jammergenoeg geen foto vanwege geen fototoestel bij...

Treinen 3009 en 6758 rijden tot 24/08 met 3x MS08 als samenstelling, nog kansen genoeg .. [;)] Binnen 2 weken zit ik zelf in Blankenberge op verlof, dan zal ik ze ook wel eens komen platen.
Mvg, John

evan

Deze avond was er een rustige avondzon...

"Goede nacht 2301 en vrienden"