Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Michael

#1170
Schande wat er in dat veld gebeurde, maar dit soort ikke ikke ikke cultuur kom je overal tegen, soms is het beschamend wat je om je heen ziet gebeuren. Daarom neem ik uit principe geen deel aan dit soort evenementen. Als ik wat wil zien ga ik zelf wel op zoek naar mogelijkheden en familie en schoon familie krijg je cadeau, maar je vrienden kan je zelf kiezen!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ronny-vdv

#1171
Dag Maarten,

Heel mooie foto's !!

Welk fototoestel gebruik je ?

ronny-vdv
Mvg,

ronny-vdv

harzfreak

#1172
Dag Ronny,

Ik gebruik een Canon 7D in combinatie met 24-105.

Groetjes Maarten

doomslu

#1173
Vorige week vrijdag ben ik een paar uurtjes gaan wandelen aan de overzijde van de Moesel. Duitsland dus.
Ik had gehoopt een paar leuke treinen te kunnen fotograferen, maar ik ben van een kale reis thuisgekomen. Enkel wat reguliere passagierstreinen... [:(]

Toch wil ik jullie, voor de liefhebbers, enkele foto's niet onthouden...











En, omdat we daar toch waren een paar kleine "kunstwerkjes" vastgelegd. Altijd nuttig voor een modelbouwer...









Gelukkig zijn de landschappen ook de moeite waard.

Rechts Duitsland, links Luxemburg.




Rechts Luxemburg, links Duitsland.




luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

#1174
Luc, dan heb je eigenlijk pech gehad, want normaal kan je er regelmatig goederenvervoer, dikwijls met Franse en Luxemburgse loks op die lijn zien. Best is richting Saarbr?cken te gaan om nog meer afwisseling te hebben.
Met vriendelijke groeten
Peter

OMC

#1175
Heel mooie platen Luc, daar kan eens mens nu eens rustig van worden zie [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

evan

#1176
Luc,

E?n van je foto's heeft me geinspireerd!!!  Dit krijgt een staartje![;)]

Bedankt voor de bijdrage[:)]

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

#1177
Gij hebt een mooie tuin Luc.[;)]

doomslu

#1178
citaat:
Geplaatst door Peter

Luc, dan heb je eigenlijk pech gehad, want normaal kan je er regelmatig goederenvervoer, dikwijls met Franse en Luxemburgse loks op die lijn zien. Best is richting Saarbr?cken te gaan om nog meer afwisseling te hebben.

Ik weet het Peter, pech gehad. Ik hoor soms goederentreinen passeren van op m'n terras (ik kan ze niet zien).
De tunnel is meer dan een jaar afgesloten geweest en ik vrees dat de meeste treinen die toen een andere route namen, nog steeds niet terug langs hier passeren.

@evan: ben benieuwd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

#1179
Luc,

Je hebt tenminste nog een getrokken personentrein op de foto staan. Ik heb een jaar of 6 geleden bij Nittel gestaan en heb toen alleen maar van die treinstellen gezien. Misschien moet ik binnenkort nog maar eens teruggaan...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

#1180
citaat:
Geplaatst door D_Loc

Luc,

Je hebt tenminste nog een getrokken personentrein op de foto staan. Ik heb een jaar of 6 geleden bij Nittel gestaan en heb toen alleen maar van die treinstellen gezien. Misschien moet ik binnenkort nog maar eens teruggaan...


Kom maar eens langs, Dirk. Kunnen we ons samen vervelen. [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

#1181
Over getrokken trein gesproken, ik was gisteren toch erg blij met nog eens een HL26 te zien, voor een sleep M4 rijtuigen deze keer. Dat was alweer meer dan een jaar geleden, want meestal worden deze P-treinen getrokken door locomotieven van de reeks 23, al of niet dubbel in treinschakeling.


En dan de loc een beetje dichterbij...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Artologic

#1182
De nmbs had zelfs nog een potje verf over voor een van de panto s!
 

vanmiegroet

#1183
Die eerste foto is precies een modeltrein.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

OMC

#1184
citaat:
Geplaatst door Artologic

De nmbs had zelfs nog een potje verf over voor een van de panto s!



Meer zelfs, denk dat het een andere panto is!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be