Nieuws:

Nu in MSM 253 DIVERSE: Recensies * Beurstip * Verkiezing van model van het jaar * Inhoudsopgave 2024

Hoofdmenu

de 29.013 komende zaterdag tussen Gent en Ronse ??

Gestart door patatje70, 08 september 2009, 21:10:42 PM

patatje70

Hallo iedereen,

Ik heb ergens horen waaien dat de 29.013 komende zaterdag zou rijden tussen Gent en Ronse
weet er iemand meer en eventueel een uurschema ??

mvg Wim

trainfreak

Voor zij die interesse hebben: de dienstregeling staat op HGBTF

Spoorse groeten
Dimitri

the_gold

chef garde

citaat:
Geplaatst door patatje70

Hallo iedereen,

Ik heb ergens horen waaien dat de 29.013 komende zaterdag zou rijden tussen Gent en Ronse
weet er iemand meer en eventueel een uurschema ??

mvg Wim

Ja Wim, dat worden serieuze vader-zoon momenten hoor dit weekend!!!

Klaas Zondervan

Domme vraag van een Nederlander: wie of wat is de 29.013?

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Domme vraag van een Nederlander: wie of wat is de 29.013?

Dat is de rijvaardige stoomloc van het historisch (NMBS-)patrimonium
Spoorse groeten
Dimitri

Tobin

Hey iedereen,

Het is ondertussen vrij duidelijk dat de 29 dit weekend van stal komt.

Dit ter ere van een fotorit, die door een Nederlander wordt georganiseerd.

Indien u ook wenst deel te nemen, net als ik, kan ik u de contactgegevens van deze persoon doorsturen. Voor het bedrag van ?335,00 worden u alle gegevens overhandigd.

Als je in het station van Gent , Zottegem, Oudenaarde of Ronse een foto wenst te maken zal er niet veel lawaai worden gemaakt. Echter de personen die deze trein trachten te achtervolgen, mogen niet verwonder zijn als er ambras ontstaat met de deelnemers die dit wel hebben betaald.

Vriendelijke groeten
Hans

Klaas Zondervan

Dank u.
Een zwart rokend en sissend monster dus. Ik heb laatst een dag in Ronse en omgeving rondgefietst en ik kan me nu al een paar plaatsen voorstellen waar het straks zwart zal zien van de fotografen.

Brossel

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Een zwart rokend en sissend monster dus.

Als een Duitser er vanuit gaat dat elke stoomlok zwart is, tot daar aan toe, maar een Nederlander zou beter moeten weten [;)]

De 29.013 is overwegend donkergroen...

Groetjes Davy
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

nmbs

citaat:
Geplaatst door Tobin

Hey iedereen,

Het is ondertussen vrij duidelijk dat de 29 dit weekend van stal komt.

Dit ter ere van een fotorit, die door een Nederlander wordt georganiseerd.

Indien u ook wenst deel te nemen, net als ik, kan ik u de contactgegevens van deze persoon doorsturen. Voor het bedrag van ?335,00 worden u alle gegevens overhandigd.

Als je in het station van Gent , Zottegem, Oudenaarde of Ronse een foto wenst te maken zal er niet veel lawaai worden gemaakt. Echter de personen die deze trein trachten te achtervolgen, mogen niet verwonder zijn als er ambras ontstaat met de deelnemers die dit wel hebben betaald.

Vriendelijke groeten
Hans

Ik dacht ook dat deze rit "redelijk geheim" moest blijven...

MickeyMouse

En ik veronderstel dat hij tussen Gent-St-Pieters en Gent-Zeehaven ook langs Gent-Dampoort passeert?
Kan iemand dit bevestigen?

Geert

conducteur

citaat:
Geplaatst door MickeyMouse

En ik veronderstel dat hij tussen Gent-St-Pieters en Gent-Zeehaven ook langs Gent-Dampoort passeert?
Kan iemand dit bevestigen?

Geert

... hoe zou hij daar nog kunnen geraken?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

citaat:
... hoe zou hij daar nog kunnen geraken?

Via de rails tussen Gent-Zeehaven en Gent Sint-Pieters (lijn Gent-Antwerpen)
Groetjes, Peter

conducteur

... Ik bedoelde dat ik dacht dat er geen alternatieve route was....
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

patatje70

op andere fora wordt er gewaarschuuwd voor mogelijke hooligantoestanden(inzittenden betalen 335 euro), uurregelingen ook verwijderd... wat een soep, maar ga zeker kijken, die passeert op 300m van mijn deur.. en de kleine wil de trein van harry potter zien
het zal wel zonder geel vestje zijn.. de trein stopt hier ook 5 min. (begrijp niet waarom,maar wie ben ik ??? LOL)