Nieuws:

Nu in MSM 263 REPORTAGE: Terugblik op de 11de Grote Modelspoor Expo

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

ERVIN

Test rijden met de , na jaren zoeken , Class 66 Captrain van Heljan , testrijden met de BLS Vectron van LS Models , nieuwe decoder in de 2843 -  e-drive van Piko gestoken en die zijn parameters aan het goed zetten + sluitlichten schakelbaar maken en  mijn 3 nieuwe containerwagons van PT Trains aan het testen om te zien of ze nergens ontsporen.
Druk druk druk.... ;)

Den Eric

Amai Erwin, zo druk en je bent nog nie in pensioen wat gaat dat worden als ge dat wel bent? Overuren kloppen? ;D
Den Eric

doomslu

Citaat van: ERVIN op 11 november 2025, 17:06:26 PMTest rijden met de , na jaren zoeken , Class 66 Captrain van Heljan , testrijden met de BLS Vectron van LS Models , nieuwe decoder in de 2843 -  e-drive van Piko gestoken en die zijn parameters aan het goed zetten + sluitlichten schakelbaar maken en  mijn 3 nieuwe containerwagons van PT Trains aan het testen om te zien of ze nergens ontsporen.
Druk druk druk.... ;)
Amaai Erwin, pas op voor een burn-out!  :o  8)  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

Ik heb nu een volledige Thalys van mehano
Voor en achter zit een eenheid met motor en het gehele ding rijd als shit
Nu heb ik twee wieltjes in de draaibank gezet en er twee gleufjes in gefreesd en antislip bandjes op gezet
Straks op de club kijken of het een verbetering gaat zijn.
Je ziet hem op youtube gewoon rijden met 1 motor eenheid en die vliegt als het water voor bij
Met 1 motor krijg ik amper de basis set vooruit

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Den Eric

Draaistellen aan het verfraaien met zilver nikkel draad en messing prutsen.Dienen voor de MY1104 te vervolledigen. Ik hoop een model nog af te krijgen dit jaar maar zal moeilijk worden aangezien December een vreselijke drukke maand is van feesten en verjaardagen. Maar dan ist veur volgend jaar, zit niemand achter me aan. Het zijn Deense modellen in O schaal, den teller staat dan op 19 stuks die gaan omgebouwd zijn.
Den Eric