Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Dirky

Bijna een halve liter Vallejo Primer op 9 lopende meter spoor 1 bruggen ge-airbrushed...

In alle geval zeer goede verf. Kleeft perfect op staal, messing, PVC en styreen. :)

Michiel

Van een primer mag je dat wel verwachten.  ;D Maar goed om horen dat je aan de laatste loodjes bezig bent van deze mastodont. Zoals velen ben ik ook erg benieuwd om het uiteindelijk ding in volle glorie te zien.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

bollen neus

Gaatjes boren, gaatjes opstoppen, afschuren, messing draad plooien en kleine plakketjes maken. Vierkant raam maken, dus eerst klein stukje plastic snijden, inlijmen en plamuren en afschuren. Plezant werk bij dit weer. Dan wat electro uittesten voor 4 pinkende lampen op het dak te kunnen verkrijgen. Moet wel nog passen binnen in de body, decoder met sound, speaker beslaan genoeg plaats,meeste denken dan a ja een grotere schaal  (spoor O) je hebt plaats zat, dan denken deze mannen echt verkeerd. Niemand zit achter me aan en doe op eigen tempo gaat het met de rug doe ik wat gaat het niet is het voor de kabouters op een andere dag.
Den Eric.

Davy

plooimal en soldeermal nr2 voor de 62/63 laddertjes getekend om volgende week te frezen. Morgenmiddag volgend onderdeel ontwerpen.
Dankzij de 6236 van vrijdag nog wat detailfoto's kunnen nemen.

OlivierV

Citaat van: Davy op 04 februari 2017, 19:09:43 PM
plooimal en soldeermal nr2 voor de 62/63 laddertjes getekend om volgende week te frezen. Morgenmiddag volgend onderdeel ontwerpen.
Dankzij de 6236 van vrijdag nog wat detailfoto's kunnen nemen.
Interessant, ik denk dat ze normaliter ook wel op de 62's van Roco zullen passen. Moest je een extra setje willen maken dan wil ik altijd eens proberen op mijn Roco's. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Thommy

Citaat van: OlivierV op 04 februari 2017, 21:48:19 PM
Citaat van: Davy op 04 februari 2017, 19:09:43 PM
plooimal en soldeermal nr2 voor de 62/63 laddertjes getekend om volgende week te frezen. Morgenmiddag volgend onderdeel ontwerpen.
Dankzij de 6236 van vrijdag nog wat detailfoto's kunnen nemen.
Interessant, ik denk dat ze normaliter ook wel op de 62's van Roco zullen passen. Moest je een extra setje willen maken dan wil ik altijd eens proberen op mijn Roco's. :D

Check...
Greetz

Thommy

ERVIN

Nog steeds wat containerkranen aan het maken , maar het einde is in zicht...........

Mol-Cargo blijft groeien. by Erwin Janssens, on Flickr

krispy

MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

ERVIN

Merci Kris , ze staan op foto wel wat dicht tegen mekaar , maar dat was om ze samen op foto te krijgen , normaal staan ze verder uit mekaar. Er dienen nog wat details aangebracht te worden , en dan kan ik verder met het volgende project.

Metpetergaathetbeter

als je dat allemaal ziet vraag je je af waarom je naar Hamburg moet als dit hier veel dichterbij is ! ;D ;)

loebaske


Hoe dat Erwin het einde in zicht ??
Je mag er nog maken voor men baan  ;) ;)

Havoc

Ervin, die blauwe kranen... zijn dat "echte" of 3D modellen?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ERVIN

Dat zijn " echte" Johan  , echte uit styreen. ;)

bollen neus

Pakjes aan het maken met verschillende bestemmingen van verkochte goederen en dan naar de post.

Nog eens aan tafel gezeten om baan uit te tekenen spoor O en een eentje ervoor in Ho.
Den Eric.

Ben

#7274
Plakken en kwasten (what else  ;D )



Gr, Ben.