Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 23 december 2016, 16:26:48 PM
zo reden ze hier in Mol in de jaren '80 ook rond . ;)
zelfs in het begin met M1(ruiten afgeplakt)stuurrijtuig (ik stond er ooit naast in Antwerpen station)

GDE

Citaat van: Thommy op 23 december 2016, 14:29:06 PM
als ze klaar is komen ze ook op shapeways...
maar zaken als buffers, schoorsteen ed teken ik apart en zal ik in kit erbij voegen. Zijn bij de 84 ook zo gedaan dachtek.
super  ;D potverdikke zal weer een project erbij zijn en ik had nochtans goede voornemens om eerst mijn lopende projecten af te werken vooraleer nog nieuwe aan te schaffen  :D   Thomas dat is een goed idee om de buffers apart te doen. Van die 84 is deze zonder loopbrug vooraan voorzien van mee geprinte buffers aan de bufferbalk en die heb ik verwijderd. Zal veel gemakkelijker zijn voor het spuitwerk. Zeker zoals bv bij de 84 waarvan de bufferbalk rood is en de buffers zwart. Bij de 84 met loopbrug vooraan zijn die buffers en lamphouders apart voorzien.

Thommy

Citaat van: geert desc op 23 december 2016, 21:31:42 PM
Citaat van: Thommy op 23 december 2016, 14:29:06 PM
als ze klaar is komen ze ook op shapeways...
maar zaken als buffers, schoorsteen ed teken ik apart en zal ik in kit erbij voegen. Zijn bij de 84 ook zo gedaan dachtek.
super  ;D potverdikke zal weer een project erbij zijn en ik had nochtans goede voornemens om eerst mijn lopende projecten af te werken vooraleer nog nieuwe aan te schaffen  :D   Thomas dat is een goed idee om de buffers apart te doen. Van die 84 is deze zonder loopbrug vooraan voorzien van mee geprinte buffers aan de bufferbalk en die heb ik verwijderd. Zal veel gemakkelijker zijn voor het spuitwerk. Zeker zoals bv bij de 84 waarvan de bufferbalk rood is en de buffers zwart. Bij de 84 met loopbrug vooraan zijn die buffers en lamphouders apart voorzien.

Vandaar. Heb ook die kap liggen met meegeprinte buffers ed.
Nu, de 84 staat op on hold. Heb horen rinkelen dat deze in productie zal gaan normaal door een grotere speler
Greetz

Thommy

OlivierV

Zo, met deze wagen zijn alle nevenprojectjes van 2016 ook afgerond.
De wagen was oorspronkelijk groen met chamoisgele opschriften, dat klopt voor geen meter wanneer je in tijdperk 4 zit. Dus omkitten ermee. Eerst een aangename kleur roodbruin vinden door het een en het ander te mengen en spuiten maar. Daarna moesten er nog decals gemaakt worden, en waarom ook niet in een lichtjes andere kleur, dan kunnen er tevens wat reparatievlakken aangebracht worden.

Wat nog moet volgen is een rondje weathering.
Kleuren van de foto zijn niet ideaal, met dank aan mijn bureaulamp.

Roco type 1215A van groen naar roodbruin

Toedeloe.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Davy

Khad eens goesting om wat te tekenen dus, maar een locomotief getekend :)


tekening reeks 62/63
by davy vanmolle, on Flickr

mark7758

Netjes getekend.
Ja wat doe je op 1ste kerstdag.
Rust Rust Rust wat voorbereidingen voor het kerstdiner met de familie.
De rest wat plannen maken voor 2 weken vrij zijn.
Wat opleidings/materieel boeken klaarleggen om ze toch maar eens vast door te lezen voor de cursus/examen. (scheelt straks weer. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Frits.

Een nieuwe printlayout ontwerpen voor de besturing van mijn baan. Heerlijk rustig werk.
H0, 2 rail, digitaal, automatisering komt later nog. ??
Tijdperk 1960-1980. Rangeerterrein bij containerfabriek in Noord-Nederland.

eddy

voor een projectje,de wisselaandrijving verwijderd.


en de bielzen bijwerken.


groeten eddy

Wim66

Lekker rustig gehouden en blokpost 18 van Gouvy op schaal zitten tekenen zodat ik deze kan nabouwen voor op mijn Gouvy baan

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

loebaske

#7119
Aan het verweren in serie en stuk voor stuk afwerken, want anders is het ééntonig...

:D :D :D en aan het nakijken hoe de panto er moet opstaan  :D :D :D gelukkig heb ik real foto's

patrick smout

Beetje verder gewerkt aan mijn tunnel en tunnel ingangen. Willand portalen een beetje verbouwd (diepte gegeven). Bijna klaar voor op de baan



Met vriendelijke groeten,

Patrick Smout

ERVIN

Knap Patrick .  ;)

ik ben bezig met containerkraan Nr.2.

Snobby Crash

Een bak gemaakt met een TL erboven om al mijn materiaal eens
op een deftige, goed verlichte, manier te fotograferen.

Daarna reeds enkele locs in een exell lijst gezet met telkens een foto.

Binnen enkele weken zal ik dan uiteindelijk eens naar mijn verzameling
kunnen kijken op m'n pc...

Geert

Wim66

Vandaag dan maar verder gegaan met tekenen en blokpost 17 op schaal nagetekend. Ook voor de Gouvy baan. Nu nog zoeken of ik ergens info kan vinden omtrent de loc loods maar dat zal moeilijk worden vermoed ik

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

59erke

Proberen om functionerende oude perronverlichting te maken in N schaal... 
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan